Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ik heb gisteren mijn one geruild voor een ps4.. nooit gedacht dat ik dat zou doen was behoorlijk Xbox minded.. maar wat een verschil, de controller ligt zoveel lekkerder in de hand vooral met shooters ik kan nu weer lekker mikken, met de one controller had ik amper de controle en sprayde ik als een gek. En grafisch is het toch gewoon mooier, bf4 loopt soepeler en is scherper.. cod ghost kleuren veel mooier en resolutie is stuk beter. Ik ben al met al blij dat ik nu een ps4 heb..

Wanneer komt drive club uit? Speelde het op firstlook en toen was ik vooral de door gameplay teleurgesteld hoop dat de maanden extra dev tijd het er en mooier uit ziet en beter speelt.

2. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    huh? Hoe en welke winkel

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ha, cool.
    Straks effe kijken of het met mijn remote ook lukt (Sony TV).

Someone pinch me....8)

Top dat ie goed bevalt!:thumbs:
    Have fun!
    Hoe trouwens aan gekomen?

Onbekend, maar neem aan 1ste Q 2014.

4. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Marktplaats.. iemand wilde een one en hij deed zijn ps4 weg 1+1 =2 lucky me..:D

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Gefeliciteerd met je aankoop! Enige juiste keuze :+ Maar Driveclub kwam dacht ik eind maart uit..

6. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Hahaha, Phatt!! Heb je een Sony tv?

7. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    werkt ook op mijn samsung.. ps3 deed dat ook al. HDMI-SEC heet dat volgens mij

8. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Mogelijke releasedatum van Driveclub is 22 februari 2014

De PlayStation 4 is inmiddels verschenen en Knack en Killzone: Shadow Fall zijn de twee exclusieve launchgames die beschikbaar zijn voor de console. Daar zat aanvankelijk ook de racegame Driveclub bij die zoals bekend is, is uitgesteld en waarvan we tot dit moment nog steeds niet weten wanneer die nu daadwerkelijk gaat verschijnen.

Tot dit moment inderdaad, want Sony Computer Entertainment Japan heeft op haar officiële website een lijst gepubliceerd met games die beschikbaar zullen zijn bij de Japanse lancering van de PlayStation 4 op 22 februari 2014.

En laat Driveclub nu ook op deze lijst staan wat dus suggereert dat de game op 22 februari in Japan zal verschijnen waarbij een Europese release op diezelfde datum dan ook weer niet onlogisch lijkt.

Sony zelf heeft hierover echter nog niks bevestigd en gezien het eerdere uitstel van de game in Europa biedt ook deze datum nog geen garantie dat Driveclub dan daadwerkelijk hier zal verschijnen. Aan de andere kant heeft Sony eerder aangekondigd dat Driveclub is uitgesteld naar ‘begin 2014′ wat deze datum weer niet heel onrealistisch maakt.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nope, Sharp. :p
    Nooit opgevallen. Ik heb nu wel laatst de functie ingeschakeld dat als ik de PS4 aanzet, de TV ook aangaat. Heeft het daar misschien iets mee te maken? Bespaart me iig al de moeite van het zoeken naar de afstandsbediening. :+

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    In welk alternatief universum ben ik terecht gekomen? :+

@Dulle: klopt, dit is cec (ipv sec geloof ik).

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan mij een video herinneren waar ze de voicechat kwaliteit van de Kinect, Xbox One headset en die van PS4 hadden getest. De PS4 had superslechte voicechat kwaliteit, alsof de stemmen uit een ouderwetse telefoon kwamen. Een goede vriend van mij in Delft waar ik zaterdag langs ga, heeft ook een PS4 en zegt dat met andere bluetooth headsets de stemmen er nou niet bepaald beter op worden. Is dit dan echt zo slecht?

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind het meevallen. De voices die je hoort van gamers die de standaard headset gebruiken hoor ik oké. Er klinkt alleen wel een echo als die te hard staat. Wil je echt goede kwaliteit ga dan voor een gaming headset.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dus met een Astro of Turtlebeach zou het gewoon prima/net zoals 360 klinken?

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Op een gegeven moment kreeg de 360 een voice-update. Ik was toen echt onder de indruk van de kwaliteit van de stemmen. De kwaliteit van de ps4 ligt ongeveer op het niveau van daar voor. Ik weet echter niet of dit aan de headset ligt of aan de codecs. Ik zal kijken of ik het dit weekend met een betere headset kan testen.

15. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Sony tv?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is een codec 'probleem' , Sony gebruikt nog codecs met lagere bitrate , zelfde als op de ps3

MS heeft die update gedaan voor de 360 destijds en nu voor de One is het volgens mij qua software weer helemaal anders. Zal nu wel Skype software gebaseerd zijn aangezien dat nu van MS is?

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kan op de meeste wat nieuwere tv´s ongeacht het merk. Heet HDMI-CEC volgens mij

18. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Dejavu

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.348
    Versie 1.52 update haal ik nu binnen is die vandaag gekomen pas?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina