Het zijn beide twee verschillende games. Current & next gen, is niet zo raar dat er nu twee keer FIFA 14 staat. Bovendien is het systeem er niet op gebouwd om alle achievements van beide games in één game te weergeven.
Vanavond even met een maan Judgement gespeeld, Ben momenteel lv12 Gears of War: Judgment 15/1500 2/70 Achievements Level 10 Reached level 10 10 ( 11-27-2013 ) Level 5 Reached level 5 5 ( 11-25-2013 )
Ik denk dat er genoeg mensen zijn maar omdat ze nog niet te zien zijn op xbox.com zal het wel even duren voordat de eerste zijn achievements hier plaatst. Dead Rising 3 740/1000 FIFA 14 250/1000 Laatste Achievement: Dead Rising 3 Master Builder 30G Collect 100 blueprints.
Zoo Tycoon 835/1000 39/44 Achievements One of Everything Bred every animal and their color variants. 100 ( 12-8-2013 ) awesome
Ok, ik wil 'm zelf ook een keer spelen, maar ik wil er liever geen volle mep voor betalen. Speel je"m op de 360 of One?
Tja schiet niet echt op met de achievement voor de One. Als het zover is dan zal ik de generator ombouwen zoudat deze ook de achievements en challanges voor de Xbox One Games zal uitpoepen.
Op de 360, deze heeft wel maar 65 soorten dieren i.p.v. 101 op de One, tevens werken de menu's zwaar kut en is je park binnen 10 min 'vol' terwijl je 50% bebouwd hebt.
Balen sommige van jullie ook dat je bepaalde games never nooit meer zult uitmaxen? Al die EA Server zooi zoals Fifa 11 bijvoorbeeld.
Irritantste is dat achievements niet 'ontgrendelen', heb dit met verschillende achievements op de One versie van Fifa14
Heb het zelf alleen met de Manager achievement in FUT. Enige manier is alles verwijderen en de taken opnieuw uitvoeren, maar daar heb ik geen zin in.
Hmm vervelend simpele als ''aanvoerder'' veranderen krijg ik niet, divisietitel in FUT voor 100G krijg ik niet. Ben heel wisselvallig met achievements in sommige spellen vindi k het leuk en probeer ik zo veel mogelijk. Maar ook genoeg spellen waar ik nagenoeg niks heb. In totaal iets van 31500.
Divisietitel in FUT (offline) heb ik wel gekregen, wisselen van aanvoerder dacht ik ook, maar dat zou ik even na moeten kijken.
Ik heb echt een zooi FIFA achievements waar ik niks meer mee kan. Daar kan ik gek genoeg echt ziek van worden. Ik heb opeens heel erg de drang om al mijn games uit te maxen, maar die online achievements maken dat onmogelijk. Vroeger had ik dit helemaal niet waardoor ik nu met een random 10GS zit die je niet weg kan pleuren. . Achja
Geen idee waarom het topic in Hardware sectie staat. Anyway, weer even klaar met Sleeping Dogs. Aantal achievements lijken geglitched of zijn dusdanig tijdrovend, dat ik het hier bij laat.