1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me niet waarom zouden ze daar nou zo hard op in gaan zetten want normaal hebben ze ook nooit een haast om bepaalde dingen hier te ondersteunen. Dat is nooit eerder echt een probleem geweest volgens mij.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Helemaal mee eens, maar ik kan voor de rest echt niks anders verzinnen

    Dat er in Maart/April nog zoveel voorraadproblemen zouden zijn dat ze deze extra markten niet kunnen bedienen is ook niet aannemelijk toch?
     
  3. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Tenzij er dus wel wat productieproblemen zijn anders snap ik het idd ook niet...
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  5. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0

    lol, wat een gezeik, ik ben erg tevreden met mijn Xbox One
    en ik zou echt niet weten waarom ik een PS4 zou moeten aanschaffen
    de games zijn schitterend op de xbox one en het ''mediacenter'' en de kinect is zeker een goede aanwinst, in mijn ogen is de PS4 saai!

    dat is mijn oordeel, mijn xbox 360 is gisteren verkocht en heb daar echt geen probleem mee.

    plus als je de xbox one besteld bij de duitse MS site krijg je hem nogeens zonder verzendkosten geleverd, beter kan toch niet.

    ik wordt er zo moe van, allemaal gezeur om niks :x
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat doe je dan in dit topic :emo:
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Moe worden :+
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan moet je hier niet komen. Sony kreeg vorige gen terecht over zich heen dat ze veel te laat leverden. MS krijgt het nu terecht over zich heen.

    Leuk dat jij hem hebt geïmporteerd, maar persoonlijk zou ik nooit een console importeren en met mij het gros van de gamers in Nederland. MS laat dus wel degelijk een deel van zijn gamers in de kou staan (tenminste als je niet voor de ps4 gaat).

    Welke mediacenterfunctionaliteit heb je het over? Volgens mij heb ik de vraag al wel een miljoen keer gesteld, maar ik heb nog geen enkel antwoord gezien.

    Lekkere mediaspeler, not. Ik gebruik maar 1 ding en dat is Netflix. Die kan je op de Playstation ook gebruiken zonder voor live/ps+ te betalen.

    En waarom is Kinect voor jou een goede toevoeging?
     
  9. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, burp }:]
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    TV kijken via je Xbox. In de VS! Must-buy! :lol:
     
  11. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Volg de posts hier al een tijdje, alle voors en tegens en moet zeggen ik ben he-le- maal klaar met nextgen PS4 en XBOX1:

    -Half werkende functies / dashboards
    -uitstel NL
    -zeer slechte media ondersteuning (kom op zeg... 2014 en dan geen FLAC / MKV etc)
    -geen titels waar ik van denk, ik moet bij Saturn DE in de slaapzak voor de deur liggen

    Ik vind deze generatie echt slapjes, specs die ten opzichte van PC'S nog geen deuk in een pakje boter slaan. Ik weet niet. Heb gisteren voor multimedia en leuke android apps een minix neo x7 gekocht en blijf nog lekker effe op XBOX360 spelen...
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    @Kevf: tv kijken idd, en cd's afspelen. Is dat niet genoeg ofzo? Beste multimediashit ooit ja.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ware het niet dat dat ook niet naar behoren werk in PAL-landen :+
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik snap het sowieso niet, als ik wil gamen zet ik een "game" console aan en als ik TV wil kijken zet ik de "TV" aan. Maar goed, ik zal Microsoft's visie wel niet snappen...
     
  15. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is hetzelfde als internet in je tv :+
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Een box met multi functies is echt niet verkeerd imo. We zeggen toch ook niet 'als ik wil internetten gebruik ik een pc en als ik muziek wil luisteren een radio.' We luisteren ook muziek op onze pc.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja ik was wel erg voor MS / Xbox (360/One), maar MS laat het echt heeeel erg afweten. Tel daar bij op dat de hardware van de PS4 een stuk sneller is...

    Heb dan wel een One geimporteerd, maar denk dat de PS4 de main wordt en de one slechts voor de exclusives, het omgekeerde van current gen dus voor mij.

    Echt onbegrijpelijk hoe MS aan het blunderen is met de One. Of zouden ze zo arrogant zijn om te denken dat de US markt alleen wel voldoende is ?
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    En dat is het hele punt ook van die Xbox One. Tegen de tijd dat dat ding een beetje opgang is heeft iedereen wel een smart TV in huis met Skype, Internet, etcetera.

    Youtuber Totalbiscuit zei dit al tijdens de aankondiging. Hij zei dat hij al twee smart TVs in huis had die precies alles kunnen doen wat die Xbox One ook kan en het dus geen nut heeft om een Xbox One voor de media features in huis te halen.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb al jaren een smart tv en gebruik die functies echt nooit. Het is geinig dat het erop zit, maar bijvoorbeeld internetten werkt veel beter op een tablet of pc. (of je moet een muis/keyboard aansluiten)

    Dingen als Netflix zijn natuurlijk wel super, ook al zuigt het aanbod in Nederland nog steeds.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is ook super! Voor 35,- heb je een raspberry pi. XBMC er op en klaar.

    De X1 wordt steeds als een multi-media apparaat neergezet maar is het totaal niet. Slim gemarket, dat wel.
     

Deel Deze Pagina