Is Skylanders dan echt zo goed? Ik had er altijd zo mijn twijfels bij en dacht dat het puur voor kids was. Maar toen ik de game bij Activision @ GC dit jaar zag, zag het er verbazingwekkend leuk en mooi uit. Maar of het ook leuk qua gameplay is heb ik geen idee van. Maar zo te horen wel dus
De game zelf is hartstikke tof, je levelt je poppetjes en je hebt een simpele skilltree. Het ''probleem'' is dat je eigenlijk een dikke collectie poppetjes nodig hebt om alles te kunnen vrijspelen in het spel, maar het moet niet. Al met al is het gewoon een prachtige game en een super tof co-op spel, daarnaast is poppetjes verzamelen tof. Ik voel me weer helemaal een kind met die poppetjes, het is gewoon een aanrader.
Ik verwacht toch echt nog een Mario Kart pack in maart/april (neem aan dat die game dan ongeveer uitkomt). Als die dan voor 200 euro in de winkel ligt (220 lijkt me aannemelijker), dan is dat score.
“For next spring two more big license games are also announced for our TV console with Mario Kart 8 and Super Smash Bros.” http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=93198394&postcount=1 Klinkt goed Nightbringer! Heb je die game voor Wii U?
Nee, ik heb hem voor de Xbox One ik ben nog steeds tempted om een Wii-U aan te schaffen, maar het is financieel niet verstandig. (en zonde voor m'n backlog)
Nee. Hij is zeker best mooi voor de X1 he? Ik zag hem op PS4 tijdens GC en het was zeker wel nice. Al die characters en levels deden me ook echt aan een goede platformer denken.
Echt zonde dat Nintendo niet gewoon een game maakt in de stijl van Banjo/ Donkey Kong etc. Lekker banaantjes of puzzelstukjes verzamelen in een 3d wereld waar je in rond loopt. Er is markt voor, te merken aan het succes van SKylanders.
Juist man. Echte 3D Platformers. Ik zou het super echt super vinden om weer een platformer te spelen in de stijl van Mario 64, Sunshine, Galaxy deels, Donkey Kong 64 enzovoort. Maar nee hoor...nieuwe DK is ook gewoon weer 2.5D.
3D platform/adventure games bedoelen jullie, Super Mario 3D World had wel kleine vleugjes hiervan maar is het niet. Ik zou het super vinden dat ze (of Rare) weer met zoiets op de proppen komen, al was nuts-and-bolts een beetje jammer. (al merk je tijdens het spelen dat ze het in eerste instantie wel van plan waren)
Ja je hebt Sonic: Lost World nog als 3D platformer. Ik was wel van plan om dit spel te halen, maar na wat reviews heb ik toch eerst maar de demo gedownload. Ik vond er eigenlijk geen reet aan Maar misschien was het gewoon alleen het eerste level en is de rest beter. Ik weet niet of iemand hier er wat ervaring mee heeft?
Die game ziet er prachtig uit, maar heeft kennelijk nog steeds veel van de bekende Sonic problemen. Het jammerlijke is vooral dat alle previews gigantisch positief waren en alle reviews gigantisch negatief.
Ik snap wat je bedoelt. Gewoon een game als Sunshine/64 met grote maps/"werelden" waarin je sterren moet verzamelen die niet na een simpel pad tevoorschijn komen. Een beetje avontuur erin.
Mario heeft wel een nieuwe move in 3d world welke volgens mij regelrecht van Banjo geopieerd is, namelijk zo'n voorwaardse koprol.
Toch beetje spijt dat ik die wii u voor 190 euro niet gekocht heb Aanbiedingen maar in de gaten houden komende tijd. Maar 190 was wel mooi prijsje.
Super mario, super luigi, zelda ww, mario 3d world. En die Donkey Kong ziet er ook vet uit. Komt ook al snel uit