Levering van PS4's -topic

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Guilty 343, 10 nov 2013.

1. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Heb mn ps4 ook net op kunnen halen. FIFA 14 erbij.

2. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Fifa heb ik ook! Tsja, dat is gewoon fifa, een voetbalgame. Speelt lekker en zal niet misstaan in je collectie.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Delphiki, hoe goed ben je in Fifa? Als je zuigt moet je die halen. Is er een game waar ik je in kan verslaan...of iig gelijkwaardig ben. :+

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ben tegen de computer heel erg slecht maar in head to head best goed want ik kan als de beste verdedigen en kaarten uitlokken :+

(tenminste, dat was in 2010 zo, ik heb 2013 ook voor de 360 gehaald maar tot nu toe nog maar een half seizoen manageer mode gespeeld. Heb hem eigenlijk alleen maar gehaald toen om met een vriend van me een paar keer Heerenveen - Cambuur te kunnen spelen de dagen voor de echte wedstrijd .. beetje een miskoop )

Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nog ergens PS4 leverbaar ?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik wil er ook nog wel 1 extra, vaste BF maat zit niet in 2e levering :+ intertoys had niks over, hadden nog steeds te weinig voor alle reserveringen

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    In januari zullen ze toch wel weer leverbaar zijn ?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar dat is Januari :+

we hadden gehoopt in de kerstvakantie toch wel even next-gen BF4 te kunnen spelen

9. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wow, das best snel gegaan. Veelgameplezier op de PS4. :thumbs:

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als ik tegen een einde van januari een Killzone bundel kan scoren dan ben ik happy. Ben toch nog bezig met de nieuwe games op de One en de time killer genaamd AC4. Vermaak me er nog opperbest mee. En dan zijn er nog feestdagen enzo.... Januari is het zo :)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja dat is anders, jij hebt je One al thuis staan :+

dan zou ik ook wel kunnen wachten

moet zeggen dat als je zo voor het games rek staat het toch wel erg karig is qua aanbod. Heb alleen BF mee genomen (+ een extra controller en laadstation) omdat er verder gewoon niks bij zit waar ik echt voor warm loop

ben wel benieuwd naar Planetside 2 qua f2p games

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben ik met je eens hoor, de echte nextgen titels komen nog. Maar aan de andere kant is wat grafische vooruitgang nu eindelijk wel weer eens lekker. AC4 ziet er al erg mooi uit op de One (nog beter op de PS4) en dat is zonder echte optimalisatie enzo ... Ieg genoeg verschil met de current gen versies om er extra van te kunnen genieten.

13. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja karig als je al die games mee hebt gewacht en het dus gewoon als nieuwe releases ziet dan is het toch wel een heel sterk aanbod imo.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb FIFA en BF4 al , AC IV ook al even gespeeld

dus dan blijft er over... NBA, Knack en Rivals? Oh en Skylanders en iets met Lego. Maar dat is niet aan mij besteed , hoe leuk Dulle en Nightbringer ook zeggen dat het is :+

15. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Killzone?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    killzone of ac4 inderdaad

vanavond eerst maar eens alles updaten/installeren en dan zien we van het weekend wel weer verder

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb er iig geen moeite mee. Resogun, Contrast, Flower, Rivals en Killzone speel ik nu. Voor iemand die max 6 uur per week gamed is er genoeg te doen. Ik heb de SP van KZ nog geeneens uitgespeeld.

Eind januari komt Tombraider, in februari komt Driveclub en in maart komt Infamous.

Ik ben ontzettend benieuwd naar wat plus gaat brengen volgende maand.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Second Son heb ik ook al besteld, ga denk ik Diablo III ook nog een keer kopen voor de PS4

heb erg veel tijd gestoken in de 360 versie, verassend leuke game

19. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kom vaak ook tijd te kort om er echt voor te gaan zitten. Sowieso heb ik kwa kwantiteit en kwaliteit niet veel betere launches meegemaakt dan dit. Het is dat ik hem zelf nog niet heb maar de Playstation,N64, ps2,Xbox, Xbox 360,PS3, GBA, N3ds, PSP, PSVita, Gamecube hadden echt niet zo'n mooie line up als deze consoles. Dit zijn de enige waarvan ik mee kan praten qua launch ook al had ik de NES, SNES, Atari Jaguar, Sega megadrive, Gameboy en gameboy color ook ooit in bezit. Die kwamen na de launch bij mij pas thuis al zit er geen halo qua systemseller bij vind ik dit toch echt wel de beste launch line up ooit hebben.Maar ik kan het natuurlijk mis hebben want iedereen ervaart dat natuurlijk anders, ik heb namelijk wel bijvoorbeeld AC4 laten liggen omdat ik hem gelijk next gen wil spelen.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beste launch lineup? In mijn ogen 1 van de slechste lineups ooit. Als BF4 er niet was had ik de console nu niet eens gekocht. En in mijn ogen maken de exclusive titels juist het onderscheid. In het geval van de PS4 is dat met 2 erg karig. Ik had voor BF4 net zo goed een XBone kunnen halen.

Deel Deze Pagina