Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Daweloo

    Daweloo Guest

    Ik baalde er alleen al van dat ik de X1 op 21 november niet kon kopen. Hoorde vorige week dit bericht al.

    Heb mijn X1 voor kerst toen besteld. Ben via google op http://www.xboxonematch.nl terecht gekomen. Deze website geeft een duidelijk overzicht van de webshops met de beste levertijden in Europa.

    BTW vind ik het ook gek dat de spellen wel al verkrijgbaar zijn in Nederland.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Na het bericht van vandaag denk ik dat zeker niet iedereen dat nog steeds denkt hoor. We shall wait. Maar als MS ook na dit nog niets zegt....mja...dan weten we wel genoeg denk ik.
     
  3. robertlj

    robertlj Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    5 december mijn XBox One besteld bij de Franse Microsoftstore en vandaag al binnen gekregen! Mooie onverwachtse verrassing!
     
  4. Daweloo

    Daweloo Guest

    /Mod Toedels, bedankt voor je spam.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2013
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je hoeft niet noodzakelijk (jouw?) site in elke post te vermelden. Die site is trouwens op dit moment nog steeds erg inaccuraat en vandaar dus ook nutteloos.
    Bv. bij snelste levering staat er nog steeds 13/12 @ Amazon.fr, deze leveren echter pas na nieuwjaar als je effectief besteld. En dat ging zelfs al over enige tijd geleden.
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Die helpen je inderdaad gewoon. Weet alleen niet 100% zeker of je ook daadwerkelijk een adres moet hebben in Duitsland/Frankrijk vanwege shipping. Dat zou iemand anders moeten beantwoorden.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Las net in het topic over crackling dat je wel een DE adres moet hebben waar je Xbox One opghaald moet worden. Dit zal straks als hij in NL uitkomt niet meer nodig zijn, omdat dan het proces voor het repareren van Consoles ook in NL gefaciliteerd is.

    Verder over ontopic over het nieuwsbericht. Het gaat over Nordic countries daar valt naar mijn idee Nederland en Belgie niet onder. Wacht maar eerst even rustig een officieel bericht van MS af, voordat wel allemaal gaan flipperen :).
     
  8. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Is een gerucht
     
  9. Plop1978

    Plop1978 New Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier zijn meer mensen met xbone en cod..... Misschien leuk om game tags uit te wisselen....
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  11. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee dat ik nog een xbox one kan scoren voor de kerst ( als cadeau onder de boom ) en waar ik het meeste kans heb ?

    Bedankt alvast _O_
     
  12. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Nederland en Belgie zitten er niet bij, het gaat hierom de scandinavians.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Amazon sites of de MS stores. Meeste zeggen voor de Kerst dat ze er weer zijn.
    Maar precies wie er het eerst levert durf ik niet te zeggen. :)
     
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik was van plan om te wachten tot de NL release...

    Maar ja, nu met dat gerucht over dat uitstellen. En vooral door het niet willen reageren door Microsoft NL of het geven van enige indicatie, heb ik toch maar een Xbox One besteld bij amazon...
    Ben benieuwd hoe lang ik er op moet wachten.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor de Kerst heb je hem wel denk ik. :)
    Bij welke heb je besteld?
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij de duitse. Voor kerst zou mooi zijn. Heb er nu wel zin in.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je niet een datum gekregen in je mail na de bestelling? Dacht dat Amazon dat deed. :)
     
  18. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Jawel, staat dat ze de 16e weer nieuwe krijgen (en dan tussen 24 en 29 levering). Maar ja eerst zien, dan geloven. Ik heb geen idee hoeveel wachtenden er zijn en hoeveel ze er krijgen.
     
  19. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Iemand ervaring met die Amazon Gift Cards die je kan kopen met IDEAL en dan in kan wisselen? Heb namelijk geen CC. Er was toch ook zo'n site waar je in 1x die 530,- gift card kon kopen? Is dat een beetje betrouwbaar en heeft iemand daar een linkje van :+ ?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    http://www.livecodes.nl/xbox-one-kopen.php

    Is van die gasten van Livecodes.nl en die zijn wel te vertrouwen. :)
     

Deel Deze Pagina