Tog apart dat ibarbo met zn 77rating zon toppertje is,nadeel is wel met seri a dat zo cheap is heb nu al de beste spelers dus waar moet ik nu voor sparen?if pogba?miss over een tijdje if balotelli
Ibarbo is al jaren OP, omdat snelheid ieder jaar weer erg belangrijk is. Daarnaast is hij ook nog eens sterk (± 80 strength). Dan ben je al snel beter dan al die spitsen die in het echt geweldig zijn, maar gewoon qua fysiek niet veel voorstellen. IF Pogba, IF Benatia, IF Cuadrado.
Er gaan veel geruchten rond op de EA Forums dat ze mensen aan het bannen zijn die grote bedragen overmaken naar accounts.
Mensen even een vraag. Wil Henrik Larsson kopen maar geen geld Ibra atm dus weet iemand een goed team voor hem eromheen met goede spelers?
Veranderen jullie ook iets aan de tacktieken?zoals snelheid opbouw enzo?Ik heb wel wat veranderd maar vraag me af of er 1ding is wat je zowieso moet veranderen wil het lekkerder spelen?
Iemand weleens gehad dat je spelers allerlei kanten opliepen behalve de goede kant.Ze deden juist het tegenovergestelde..Gebeurt bij deze Fifa wel vaker merk ik helaas.Word dan klein beetje gefrusteerd..
Ja oke dat snap ik,maar je kan opbouw op 100snelheid zetten ik vraag me af wat dat precies inhoud.En mensen doen vaak tegen mij 1,2tjes en als ik dat doe dan lukt dat niet goed,ligt dat ook aan de tacktiek?
Speler uit TOTW die vanmiddag 16:00 online komt, gelekt door MattWiddz. Ibra gaat voor rating 99 na 10 IF's .
MattWiddz had dus gelijk en lekte de TOTW vanochtend al. IF Ibra, IF Balotelli, IF Suárez, IF Ribery, IF Maicon.. pff.
Wij niet zoveel, maar hij wel.. is zijn website, waar die reclame voor maakt . Voor Eredivisie-spelers: