Die verkoopcijfers van de X1 vallen dan niet tegen zeg, zeker als je kijkt naar het feit dat X1 nog niet eens in alle landen uit is ook en Xbox One ook iets later kwam. De verwachtingen dat de PS4 overduidelijk de leider zou zijn qua sales valt dan toch weer erg mee, of niet?
Ron Burgundy Compares Consoles to Beautiful Women http://m.ign.com/videos/2013/12/11/anchorman-2s-ron-burgundy-on-the-console-war Sent from beyond.
Tuurlijk. Maar maar dat is met de Xbox ook momenteel alleen misschien in mindere mate. Voor beide is gewoon veel vraag. En als ze beide weer in voorraad zijn is 3 miljoen voor het eind van het jaar voor iedere console zeker mogelijk.
Juist vanwege dit soort dingen moeten ze ons niet gaan fucken, maar ja...nog geen enkele reactie van MS.
Say wut? Vind hem heerlijk. Diagonale sticks en de deadzone op de sticks is ook weg. Hij is een stuk preciezer geworden imo.
Stuk slechter imo, kreeg pijn in me linker duim. Net als 2 maten van me met een one.. controller is kleiner, tumbsticks kleiner en hoger speelt met shooters echt rot gisteren met bf4 op de ps4 gespeeld en wat een verademing. Grafisch toch echt mooier iets licht effecten vooral,en loopt soepeler minder jaggies
Dat de cijfers niks zeggen over de populariteit van de consoles, dus de pre-orders. Microsoft en Sony kunnen beiden niet leveren. Echter op basis van de pre-orders kan er tendens zijn dat de ene console toch meer in trek is dan de andere.
IK heb best kleine handen dus vind het wel fijner. Dat ze hoger zijn geeft imo ook meer precisie. Ah oke zo. Maar alsnog doet de Xbox One het nog steeds prima qua cijfers. En veel mensen wachten nog op de nieuwe levering ook. Al zullen dat minder mensen zijn ten opzichte van de PS4. Daarentegen laten ze beide de 360 en PS3 ver achter zich.