Ben het echt niet eens met een film lage beoordeling geven omdat het niet klopt met het boek. Je moet de film zelf beoordelen. Daarnaast was die tonnenscene zodanig hectisch opgenomen dat het bijna leek dat je er zelf in zat. Vond dat echt tof gedaan. Niks mis mee met deze film imo.
Jullie kunnen er gewoon niet tegen dat ik Pathe Unlimited heb he Maargoed Willem, het is inderdaad veel geld. Hoe bevalt dat 48fps nou?
Ik hoor alleen maar negatieve dingen over 48fps, ik heb het vorige deel met 48fps gezien en dat beviel verre van. De film leek vooruit gespoeld met normale audio eronder, het breekt voor mij de hele ervaring.
Echt hoe kom je daarbij. Heb de eerste ook in 48fps gezien, ook in de Kinepolis Brugge. Vond het echt gruwelijk mooi beeld. Verwacht nu niet anders eigenlijk.
Bij HFR had ik voor het eerst het gevoel naar écht 3D te kijken, zo enorm scherp. Ook leuk om te weten dat mensen ook tegen DVD waren toen het net uitkwam, met vrijwel identieke argumenten als nu tegen HFR.
Dit weekend de trailer, ik ben benieuwd. Nolan is bijna altijd top! Natuurlijk zit Michael Caine weer in de film. Die zit volgens mij in iedere film van Nolan.
Omdat ik zelf de film in de bios gezien heb met 48fps daarnaast van veel vrienden (op jouw na en nog een paar ) hoor ik er alleen maar negatieve dingen over. (of ik kan de 48fps niet verwerken...)