Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dit gaat dus om gelekte casting documenten...interesting. We are getting there. We hebben gewoon alleen nog een officiƫle aankondiging nodig. Maar dit zou maar zo echt kunnen zijn.

Trouwens, dit is volgens mij nog op de 11e gepost. En die reveal zou op 11 december zijn ook, haha.

Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ga weg met dat klote Fallout hoor, die onzin afgelopen genoeg zien langs komen.

Maak een geruchten Fallout topic ofzo.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat lomp verwoord, maar je hebt gelijk. Dit is de versus-thread heren. Niet de thread voor Fallout 4 :)

De eerste steamboxen worden vrijdag uitgedeeld aan de betatesters. Ik ben erg benieuwd!

http://tweakers.net/nieuws/93138/va...amos-uit-samen-met-eerste-steam-machines.html

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
  6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja excuses:+ maar afgelopen weken werd je dood gegooid met fallout nieuws (wat dus gewoon dikke onzin was, en nu gaan mensen gewoon verder) geen probleem als er game nieuws wordt geplaatst, maar Fallout komt een beetje mijn neus uit hier :p

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Simpel, dit is ook een console die straks op de markt komt en daarmee dus ook interessant om te bespreken. DF neemt de pc-graphics ook mee in zijn vergelijkingen.

8. ZeroDarkFive

ZeroDarkFive Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Snap hem niet.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    al met al nog aardig close dus

ben beinieuwd hoe het er na de kerst uit ziet

ik heb de indruk dat er namelijk op dit moment meer One's voor handen zijn wereldwijd dan PS4's...

dus je zou denken dat in de week voor kerst dat verschil van 100.000 units wel in te halen is als er geen ps4's te kopen zijn maar wel One's...

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je zag het wel met Black Friday bijvoorbeeld. Daar deed de One het een stuk beter. Mede omdat die gewoon te pakken was in de winkel en die PS4 niet. Dus de trucje heeft wel gewerkt van MS om voorraad achter te houden voor Black Friday. Maar PS4 krijgt nu ook weer wat meer voorraad voor pre orders dus denk dat het wel hetzelfde blijft en misschien wel dat de PS4 was uitloopt.
    In dat artikel dat ik plaatste gisteren verwachten analisten dan beide rond de 3 miljoen zitten rond nieuwjaar. Dus tsja is het voor beide een erg goede launch. :)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou mooi zijn

Ik had het er gister even over met de eigenaar van de Intertoys hier toen ik m'n ps4 afhaalde

die baalde er echt verschrikkelijk van dat ze zo weinig voorraad kregen

het komt als retailer niet zo vaak voor dat je een product hebt waar mensen echt voor in de rij staan , en dan gebeurt het een keer en dan moet je bijna iedereen nee verkopen :+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Verdienen ze er eigenlijk wel wat aan een losse console?
    Kan me herinneren toen ik in een gamewinkel werkte rond de release van de Wii en PS3 dat ik er echt alles aan deed om accessoires erbij te verkopen en games. Daar zit nog wat winstmarge op hehe.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Geen idee, maar je tikt toch zo 600 euro af als je een nieuwe console haalt met een spelletje, controller , oplader, headsetje etc

daar zal zo'n intertoys vast wel wat aan verdienen

en het is ook gewoon het principe natuurlijk, zo vaak staan mensen niet in de rij voor een product bij een speelgoedwinkel

en als je dan praktisch niks kan verkopen is dat gewoon zuur

want ook al heb ik hem nu, volgende keer reserveer ik bij de MM want die krijgen blijkbaar veel meer geleverd

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Consoles verdien je niks op in eerste instantie. Het is die bijverkoop, controller, games, oplader etc

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hetzelfde was met die Wii idd. De wachtlijst was zo groot dat mij baas gewoon naar Duitsland reed naar de saturn en daar gewoon wat kocht. Want daar waren ze wel soms. En wij verkochten ze dan met 20 euro extra op de prijs.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Stond laatst een artikel op ineternet dat Sony $100 per console verdiende.

Denk trouwens dat de sales verder uit elkaar liggen dan hoe het nu lijkt. Je kunt wel zeggen dat de X1 niet overal uit gekomen is, maar de sales van de PS4 zijn ook alleen maar van Europe en de VS. Japan is niet eens mee genomen! Daarnaast zijn de landen die geen X1 hebben erg klein dus zullen de aantallen niet ver opschroeven. Ik denk persoonlijk dat als alle cijfers binnen zijn het aardig dicht bij de 2:1 / PS4:X1 zal gaan liggen.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben het over retailers he. :)

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ah dat is idd niks. Heb een aantal jaar als manager van een gamestore gewerkt. Winst op een console zat vaak tussen de 0 en 5 euro...

Deel Deze Pagina