Krijg dit ook te zien als ik naar die pagina ga: Ik druk maar niet op de knop Serviceverzoek Indienen. Weet niet wat ie dan gaat doen. Staat UPS straks op de stoep.
Ik heb er totaal 4 voor ''eigen gebruik'' ze hadden net een levering van 10 stuks gekregen, 2 andere klanten kochten er beide 1, ik de rest. Maandag in Duitsland gehaald. Zie foto, de rest is trouwens verkocht.... voor €100,- meer per stuk. Weet dat jullie dat niet leuk vinden, maargoed. ook ik laat ze niet op straat liggen als ze gewoon zo op te rapen zijn! En 100€ is niks, als je er rekening mee houdt dat je naar duitsland moet rijden, met de zeer grote kans dat je met niks terug komt! [IMG=http://img10.imageshack.us/img10/8968/4kvb.jpg][/IMG] Wellicht dat ik volgende week nog een ritje maak op de gok
Eigen gebruik, eigen gebruik. bedoel hiermee vergeven aan familie zeg maar. 2 voor mezelf, schoonbroertje, en neefje
Klopt! maar zoals gezegd, als ze op straat liggen, raap ik ze ook op. had eerlijk gezegd ook niet verawacht dat het zo'n storm zou lopen.
Als er meerdere mensen waren was de onkostenvergoeding van 50,- zelfs omlaag gegaan. Hij verkoopt er 6 van de 10 dus volgens mijn rekensommetje 50,- delen door 6 is € 508,33.
Jongens, ik had er 8, niet 10. 4 verkocht, €400,- gepakt. het maakt me niet uit wat jullie ervan vinden, en was inderdaad van plan om ze voor €50,- van de hand te doen, Echter heeft enkel 1 iemand zich gemeld van dit forum via de PB die geintresseerd was! en hoorde ik ook 3 dagen later pas weer iets van! Dus het maakt mij weinig uit wat jullie ervan vinden. Ik doe nogmaals een vreugde dansje voor mijn Kinect!
Kijk das wel goed nieuws voor mensen die niet willen importeren ivm de garantie... dat is dus nu geen probleem meer!
Hoe bedoel je ff reclame maken?? een paar minute lid van dit forum Die gaste verdienen volgens mij geld met elke verkoop via die site ofso.