1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En waar A en F liggen lagen op de 360 de spawns?

    en die liggen nu dan dus verder weg?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind het heerlijk om Battlefield te spelen.. maar blijf me altijd verbazen over hoe sommige mensen tot in details alles weten. :+
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. :)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat scheelt weinig in omvang van de map dan. Enige nadeel wat ik altijd vond van de vorige delen dat er te weinig spelers waren voor de maps. Sloot Firestorm wel eens af zonder ook maar iemand te voet te hebben gezien. Was constant vlaggen ruilen.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zei dat alleen maar omdat die vlaggen op last-gen niet bestaan. Kan verder ook alle vlaggen zo aanwijzen per map hoor :+

    maar E en F op zavod en F en G op Golmud en ga zo maar door zijn nu even lekker nieuw voor me

    dat scheelt inderdaad niet heel erg veel, maar op de 360 speelde alle actie zich eigenlijk af in de midden bij B en C

    en moest je soms even naar A en D lopen om hem terug te cappen maar dat is niet waar de actie zich af speelt

    Denk dat je nu met 64 spelers op praktisch dezelfde map wel overal in de drukte zit of niet?
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Drukte zit nu in 2 vlaggen meer. Op Zavod is het relatief rustig op A en F, druk op B en E en choas op C en D :)

    Zavod is ook wel een vrij linieare map in mijn ogen.
     
  7. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje:
    Ik weet niet echt waar het thuis hoort ..
    Ik krijg battlefield 4 bij mijn nieuwe ps3 . nu heb ik bf3 al gespeeld op x360 en dat was voor mij echt shit..
    Moet ik Ghosts halen of is battlefield veranderd?
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    BF op last gen is imo niet speelbaar. Dus ik zou dan geen van beide nemen.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Jij houdt waarschijnlijk van hersenloze snelle actie; dan past Ghosts beter bij je.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zavod is wel aardig lineair maar op de 360 mijn favoriete map, precies het goede formaat voor 24 spelers en toch ook nog aardig wat voertuigen (die dan weer vooral bij A en D een rol speelden)


    Nog geen idee wat ik op de PS4 de leukste mappen vind, vond 64 man op Golmud gister in ieder geval fantastisch

    Jij moet absoluut Ghosts kopen
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zou ook Ghosts kiezen, stukken beter. Daar kun je tenminste 720 quickscopen en weet ik het allemaal. Killstreaks zijn ook erg tof!
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En de vissen zwemmen tenminste aan de kant, in BF4 zitten alleen maar meeuwen en die zwemmen niet
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Blijkbaar kennen jullie hem? :)

    Ik vind Zavod ook 1 van de leukste maps. Mindere maps vind ik Flood Zone, Paracel Storm en Lockers (vooral als het alleen dom granaten gooien is op choke pointa).
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Hij gedraagt zich als een puberale idioot in de GM, bovendien houdt ie niet van BF3 dus dat zal wel niet verandert zijn.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Flood Zone vind ik by far de minste map. Vind Operation Locker wel een leuke map in TDM. Lekker chaos.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Operation lockers lijkt me echt verschrikkelijk met 64 man :+

    je kan daar met 24 spelers al geen meter lopen zonder iemand tegen te komen

    is de enige map waar ik standaard een shotgun + spawn point + t-ugs setup gebruik want anders kom je geen meter verder steeds
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op Lockers en Metro heb ik op het einde met me mini grenades meer kills dan met me wapen. :p
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :{

    damn
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ik join het liefste servers waar je automatisch gekicked wordt als je een kill met een grenade/launcher maakt, dat is een stuk leuker.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speel eigenlijk nooit TDM dus daar kan ik niks over zeggen :)


    Er ontstaan choke points rond vlag C (het midden van de map). Daar kun je onmogelijk doorheen komen. Er worden alleen maar explosiven door de nauwe gangetjes gestuurd. Tickets gaan daar snel verloren dus de maps duurt ook al niet zo erg lang. Zelfde zal wel het geval zijn met Operation Metro. Map is wel fijn om je 50 medikit of ammo ribbens te halen. Met een beetje geluk doe je er 30 op die map ;)
     

Deel Deze Pagina