De 'humor' was tenenkrommend. En geen enkel wapen voelde lekker aan om te gebruiken. Deel 1 vond ik wel leuk, daarom had ik BL2 ook gepreordered, maar het was een flink stuk slechter. Ook irriteerde ik me meer aan die eindeloze lege vlaktes en gebieden die er vrijwel hetzelfde uitzien.
Shut up, BL 2 is een geweldige co-op shooter samen met Halo 3 en L4D2 de beste van de afgelopen generatie
Je bent vast in de war met een andere game, want eindeloze vlaktes die er hetzelfde uitzien herken ik totaal niet deel 2 was juist veel gevarieerder dan deel 1 met zijn omgevingen dat het je ding niet is zou kunnen maar deel 1 wel leuk vinden en deel 2 niet vind ik raar want het was gewoon meer van hetzelfde maar dan beter
Het staat tenminste hoger dan Halo 4! En dat is zeker verdiend. Tsja, what can I say... Na BL2 ben ik zelfs gaan twijfelen waarom ik ooit BL1 leuk vond Ik kan de game niet uitstaan. En die 'humor'...
Ik kan om sommige dingen wel lachen in BL2.. Handsome Jack was bijv een grappige villain. Niet van het niveau Weasley en Glados maar grappiger dan de meeste En de wereld als geheel vind ik wel leuk, of in ieder geval qua stijl wel origineel voor een shooter. En Reach > 4 daar is volgens mij iedereen het wel over eens
Ik vond Reach ook erg tof. Zowel de SP als de MP met plezier gespeeld. De MP kreeg echt de wereld aan gezeur over zich heen, maar ik vond het heerlijk spelen.
Als ze de trueskill er in hadden laten zitten had ik de MP 10x zoveel gespeeld Rangen unlocken met alleen XP is niks aan in Halo.
In de singleplayer, maar in multiplayer vond ik dat Halo 2 > rest. Terwijl Halo 3 ook niet zo slecht eens was, dus hopelijk hebben niet te veel mensen Halo 3 vergeten.
Ik struggle een beetje met de Halo 2 en Halo 3 multiplayer, want ik vond ze allebei enorm goed, maar ik denk wel dat ik gelijk geef want de mooie extra features die Halo 3 gaf in de multiplayer, zoals bijvoorbeeld je uiterlijk veranderen vond ik 1 van de toffe extra's. Hayabusa gear!
Ik moet eerlijk zijn dat ik steeds vergeet waar Halo 3 nou precies over ging! Niet te spreken over dat enige herinnering aan Halo 2 was Halo 3: Finish the fight. Halo Reach was voor mij echt sterk in de Single Player! Erg genoten van de omgeving en het team gevoel die je kreeg met de andere Spartans. En Multiplayer ook met plezier gespeeld! Alleen mp weer wel minder gespeeld dan in Halo 3.