Ik moet ook nog Plus kopen en was van plan dat op de PS4 zelf te doen. Kan dit alleen met CC? Geen Paypal? Heb namelijk geen CC
Je kan natuurlijk ook een tegoedkaartje in de winkel kopen. Of via de site wat geld toevoegen, en het zo kopen. En ik heb iig wel paar dagen geleden iets gekocht met Paypal op de PS3, dus ik neem aan dat het nu dan ook gewoon kan. Hoe dan ook, CC zal niet nodig zijn.
PS Plus content is al beschikbaar, je moet alleen even zoekfunctie gebruiken. De Plus pagina zelf wordt altijd wat later ge-update. Sonic heb ik al binnen en ook de PS4 games alvast aangevinkt.
En ze zijn er https://store.sonyentertainmentnetw...collection/cid=STORE-MSF75508-PLUSINSTANTGAME \o/\o/\o/ Scheelt niet zo heel veel dan? Anderhalf uur geleden nog geprobeerd door handmatig te zoeken en toen was Sonic nog 29,99
store.sonyentertainmentnetwork.com verspringt steeds naar een wit scherm nadat de pagina volledig is ingeladen, Is dat normaal of moet ik mijn pc en browser(Chrome) maar eens grondig nakijken op spy en malware? (Of komt dat gewoon door die Trusteer meuk die de ING Bank je half verplicht?)
Ik heb geen idee (ik heb wel een PSN account met alleen mijn PSP geregistreerd, lol) anyways voor de consoles en Vita komen geregeld games die je kan downloaden voor niks als je PS+ hebt. Betekend dat als je sub afloopt je de games ook kwijt raakt? Ik bedoel de gratis voor PS+ members games.
Ja, de games zijn beschikbaar zolang je een actief abonnement hebt. Loopt je abonnement af dan heb je ook geen toegang meer tot de games. Mocht je enige tijd later je alsnog opnieuw abonneren dan zijn de games ook weer beschikbaar.
Was aan het kijken of er voor PSN ook zulke dikke deals waren als met de MS punten toen, het goedkoopst dat ik kon vinden was 17,50 voor 20 euro bij Wehkamp Iemand goedkoper?
Rayman Legends Vita EUR 15,- ( Plus members krijgen nog 10% extra korting ) , geldig van vandaag tot a.s. maandag in de PS Store
Mijn wishlist: Tomb Raider, Bioshock Infinite, The Last Of Us (te vroeg) en/of Sly Cooper: Thieves In Time.
Helaas komen er teveel Vita games in voor de laatste tijd. Doe wat minder Vita games en iets meer voor PS3 naast die paar PS4 games.
Mijn Wishlist, iets voor de PS4 Tomb raider voor ps3 zou wel kunnen aangezien ze net die next-gen versie hebben aangekondigd en de ps3/360 versie al een poosje overal voor weinig te krijgen is