Levering van PS4's -topic

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Guilty 343, 10 nov 2013.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Makkalia... |:-

Sorry Leis maar als je 5 weken van te voren pas besteld vind ik niet dat je mag klagen over dat het zo lang duurt.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Naja, had hem liever voor de kerst in huis gehad. Kan ik lekker vergelijken. :+

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ga jullie maar allemaal moeilijk doen om een PS4 te halen, ik wacht lekker tot de inFamous: Second Son launch wanneer er genoeg PS4's voor mij beschikbaar zullen zijn :cool:

Ik was sowieso iemand die ook niet kon wachten voor de Xbox 360 launch mede door Perfect Dark Zero. Maar ik was sowieso 1e of 2e van de wereld die 1000 gamerscore toen had gehaald voor Perfect Dark Zero, en omdat ik gewoon zoveel potjes had gespeeld in Perfect Dark Zero vergeleken met vele andere mensen die de game matig vonden was ik gewoon te goed in de PDZ multiplayer :+

Maar ik was dan ook een dikke nolife.

4. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18

dat was wayyy back voor al die onzin er aan kwam.

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gisteren weer voorraad gehad. Voor de mensen op de 2e leveringslijst. Verwacht wordt 3e levering tussen kerst en oud en nieuw

7. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Hoeveel mag dit zijn de voorraad?

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    80 stuks, maar dat zegt niks. We hebben preorder lijst van circa 180 man af te gaan nog. Dus hopelijk na 3e levering die lijst bijna te hebben afgewerkt. Met een beetje geluk ligt dat ding mid januari gewoon in de winkel.

9. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Toch best aardig wat hoor. Nog 100 man te gaan dan, welke game winkel gaat het eigenlijk om? :cool:

10. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Coolblue is echt een top site.

Ik denk dat je daar nog wel kans hebt.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor de kerst zou voor een hele hoop mensen goed uitkomen.

12. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou bij de 2e levering van intertoys zitten maar die was kleiner dan ze hadden gedacht en ben dus door verzet naar de 3e levering. Bart Smit bood mij een gebruikte PS4 aan en heb toen gezegd dat ik op de 2e levering zou wachten. Dat was goed zeiden ze maar ik heb nu gebeld en krijg te horen dat ik buiten de 2e levering val. Vind het wel belachelijk worden dat ik begin augustus 2 preorders heb geplaatst en geen van tweeën is geleverd. De andere preorders die ik heb zijn allemaal later en zullen dus pas in januari komen. Wel slecht van Sony om ongeveer een maand voor kerst een nieuwe console uit te brengen die vervolgens zo slecht is te leveren

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Bij de MM zijn de PS4s 389 trouwens, die maken er dus gewoon helemaal geen winst op :9

Is het slecht van Sony dat hun product zo populair is? :+ Je zit altijd nog vast aan de levering van andere hardware fabrikanten, dan kun je wel 10 miljoen PS4s in elkaar knutselen maar als AMD niet genoeg chips levert heb je er verdacht weinig aan.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Waarom heb je niet eerder gereserveerd?

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik heb trouwens ook voorgenomen om beide te halen

16. TacticalRealitY

TacticalRealitY Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Mochten er nog mensen zijn die bij de tweede levering bij Bol.com zitten en die afgelopen maandag een mail hebben ontvangen dat de levering zal plaatsvinden vóór vandaag, maar tot op heden toe nog niets hebben vernomen betreffende een verzendbevestiging, dan is dit de voornaamste reden:

Beste heer/mevrouw

Afgelopen maandag heb je een e-mail van ons ontvangen waarin we je laten weten dat jouw PlayStation 4 uiterlijk vandaag geleverd wordt.

Helaas moeten we je teleurstellen. Wij hebben namelijk een fout gemaakt die tot gevolg heeft dat jouw PlayStation 4 vandaag niet geleverd zal worden. We vinden dit heel erg vervelend en begrijpen goed dat jij je waarschijnlijk net zo voelt.

De extra PlayStations die wij hebben ontvangen van onze leverancier, zijn gestuurd naar een groep klanten die eigenlijk achter jou in de ‘rij’ stond. We kunnen deze fout niet terugdraaien en doen daarom een beroep op je geduld. We horen spoedig van de leverancier wanneer er nieuwe consoles beschikbaar zijn. Zodra we dit weten, sturen we je direct een e-mail en zorgen ervoor dat jij je PlayStation zo snel mogelijk in huis hebt.

Als dank voor je geduld en om het wachten te verzachten, bieden we je een cadeaubon aan ter waarde van 25 euro.

Laatst bewerkt: 13 dec 2013
  17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    De tering, lekkere fout maken ze zeg. :eek:
    Wel netjes dat ze je een bon van €25,- geven.

18. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Gaat nergens meer over.

Op Tweakers las ik ook dat iemand eergisteren een PS4 heeft besteld bij Bol.com, en vandaag heeft die een TT code en kan hem dus morgen al verwachten8)

Dat klopt ook niet echt lijkt me.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Waarom word je tegenwoordig bij alles met "je" aangesproken? Of ben ik de enige die nog oldschool "u" mailtjes verwacht? O-)

En zo vreemd is het niet dat Bol blundert met leveringen, ik bestel er om die reden ook niet meer.

20. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Maar 80 stuks terwijl op de 2de lijst iets van 200man dus stond, schiet ook niet echt op. En dat is MM ArenA toch?
    + Weet jij misschien op welke lijst ik nu kom als ik bij jullie bestel? een vriend heeft vandaag een order geplaatst bij jullie en die zegt dat hij in de 3de levering zit, ik vind nogal raar aangezien ze nog niet iedereen uit de 2de lading er een gegeven hebben.

Laatst bewerkt: 13 dec 2013

Deel Deze Pagina