1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forum Herindeling

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Flavourlicious, 7 sep 2013.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kijk eens naar de aanpassing zou ik zeggen ;)
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Top!:thumbs:
    Lekker overzichtelijk weer, super!:b:


    Vraagje; blijven de PS en Xbox koopjes spotten topics onder algemeen staan, of gaan die nog verzet worden naar het PS en Xbox gedeelte?
     
  3. Dr. Noxin

    Dr. Noxin New Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap de gedachte, maar er zit verschil tussen de 360- en One-versies en met de huidige indeling is het vaak raden over welke versie iemand het heeft. En met verschil bedoel ik niet alleen het grafische gedeelte, maar ook het feit dat het op verschillende machines draait, andere servers gebruikt, 24 vs 64 players, etc.
     
  4. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Als er een game wordt aangekondigd voor PS4 en X1, waar moet het topic dan? Xbox Hardware -> Xbox Games of Gaming Algemeen -> Gaming Algemeen? Aangezien dit forum nog steeds Xboxworld heet.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    X1 = Xbox Games
    PS4 = PlayStation Games
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ja.

    Stel, Mass Effect 4 / Fallout 4 worden binnenkort aangekondigd. Beide voor zowel X1 als PS4. Dubbele topics?
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2013
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Lijkt mij gewoon in het Xbox Games forum.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Indeed, Xbox games is gewoon alles behalve de exclusives voor andere platforms.
     
  9. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou toch liever zien dat de Demo-thread in het Xbox Games subforum komt in plaats van Algemeen. Het gaat tenslotte om Xbox 360 (of een nog aan te maken topic voor Xbox One game demos). Nu lijkt het echt onder te sneeuwen. En daarbij "Deal of the Wee"-topic staat tenslotte ook bij Xbox Games....

    Think about it. :)
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bij Deal of the Week kan je toch gewoon Xbox games kopen toch? Lijkt me dat die daar gewoon goed staat?
     
  11. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Het feit dat de Demo threads doodgaan zegt genoeg. Lijkt me. Ben benieuwd naar de mening van de Forum Admin.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Subforum is overdreven vind ik, mensen kunnen hun demo ervaringen ook wel in het desbetreffende topic over het spel zelf wel kwijt lijkt mij.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Eens, weinig aan toe te voegen eigenlijk.
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Aangezien het alleen xbox demo's betreft hoort hij gewoon in het Xbox gedeelte.

    Sowieso is Gaming Algemeen aan het doodbloeden, mede denk ik doordat hij zover naar beneden is geschoven. Neem het Games muziek topic...dood als een pier opeens.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het demo topic is nooit populair geweest. Ik heb net gekeken en van de 800+ posts zijn er zo een 250 van mij. :+ En het topic is meer dan 3 jaar oud...
     
  16. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Subforum bedoel ik ook niet. Vind alleen dat een topic over Xbox 360 demos en Xbox One demos in het Xbox games forum moeten, niet in Gaming Algemeen. Just my 2 cents.
     
  17. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Jouw bijdragen in dat topic werden door mij altijd meer dan gewaardeerd. Dus hoewel er misschien niet gereageerd werd, is het wat mij betreft zinvol. Bij een Xbox One demo topic hadden we nu Dead Rising 3 kunnen toevoegen. ;)
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik snap je bedoeling wel, dat zou nog wel kunnen om aparte topics te maken voor Xbox demo's bij Xbox Games subforum komen te staan en de Playstation demo's in de Playstation subforum komen te staan etc. Maar uiteindelijk is het wel zo dat er nou niet veel demo's in een maand elke keer komen, tenzij het wel erg gaat veranderen met de Xbox One en PS4.

    Trouwens, vergeet niet dat je ook een edit knop hebt. ;)
     

Deel Deze Pagina