1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 3 [Deel6]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 9 dec 2012.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    De eerste keer dat ik Heavy Rain uitspeelde had ik volgens mij het slechtste eind mogelijk 8)

    Ethan pleegde zelfmoord. Madison ging dood in dat vuur in het kantoor van shelby(?). Jayden ging ten onder aan zijn verslaving. En Shaun werd dus niet gered. En Shelby, de Origami Killer, leefde als enige nog en ging vrijuit...
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had ervoor gekozen om niet dat drankje te nemen. 'Ik zoek zelf wel het adres'.
    Ik kreeg het wel even benauwd toen ik naar het verkeerde adres ging. Ik was verdorie opgestaan en dicht bij mijn tv gaan zitten om het adres te kunnen lezen op het papiertje. :+ 'oh shit, wat nu. I have made a huge mistake'

    Nou ja, uiteindelijk was alles goed gekomen doordat ik met Madison het juiste adres had gevonden waardoor ik er toch op tijd was. Eind goed al goed. :cool:
    Haha, lekker. 8)
     
  3. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik had graag een vervolg op HR gezien, met dezelfde personages want je krijgt toch wel een band met ze. Maar door die verschillende eindes kan het natuurlijk niet. Beyond is weer een heel ander verhaal maar zal ook wel weer net zo vet zijn!
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze kunnen 1 verhaal als "cannon" nemen zeg maar.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Canon* :+
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat zou ik eerlijk gezegd helemaaaaal niet willen. Heavy Rain was goed, het verhaal is afgerond. Niet alles hoeft een (geforceerde) sequel te krijgen.
     
  7. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    True maar ik zou nog liever wat langer kunnen spelen met de personages.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wat dat betreft is het jammer dat er maar 1 DLC is gekomen en ze zich toen op de Move Edition gericht hebben. Er zou een DLC voor elke character en het zou zich afspelen voor het verhaal van HR
     
  9. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Mwehh ben eerlijk gezegd niet zo van het DLC gebeuren. Of het moet meer een game opzich zijn zoals dat toen gedaan is met Far Cry 3 Blood Dragon.
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Nu wil ik nog een ps3 kopen om de toppers te spelen, kan goedkoop een phat ps3 40 gb krygen raden jullie die nogaan of toch beter een slim?(maakt de phat veel geluid? En gaat die lang mee?) en is 40 gb genoeg? Ik wil geen games downloaden
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hangt er van af wat je allemaal wil gaan spelen en of je PS+ neemt. Als je alleen een paar exclusive games gaat spelen is 40 GB opzich genoeg.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ligt eraan hoe groot de installs van de games zijn. :p

    Mja, 40GB is wat krap, maar het zal wel lukken...
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Als je GT5 en MGS4 gaat spelen is het wel een bitch ja. :+
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat kan je dan extra met ps+? Ik ga niet online gamen en zou nooit meer dan 2-3 spellen tegelijk spelen, en als ik kllaar ben met n game dan kan je hem toch deleten voor nieuwr ruimte?

    Wil mgs4 gaan spelen ja kan dat daarmee
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Remember Me net uitgespeeld, erg vette game! :cool: De hele sfeer sprak me erg aan, hou ik erg van, gevechten zijn leuk, combo systeem etc is leuk gedaan. En de singleplayer is behoorlijk lang, denk wel dat ik er rond de 10 uur in heb zitten. Tegenwoordig al netjes :)

    Vanavond es stukje Uncharted 3 verder spelen. En dan een week tijd om te beslissen of ik eindelijk MGS4 ga beginnen of toch God of War 3 :9
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, hoe snel wil je klaar zijn?:+
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Pfffff en ik krijg natuurlijk weer niet de PS3 super slim open om een andere schijf er in te doen :emo: . Ik zit de hele tijd te drukken en te duwen, maar dat ding komt gewoon niet los. Na een tijd glijden m'n vingers er ook vanaf:x

    Dacht dat het juist heel makkelijk los ging:{

    Had juist goedkoop deze versie kunnen kopen, maar ik wil er natuurlijk wel een andere schijf in doen.
     
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    heb je op het knopje "open" geklikt?
     
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Het staat er misschien niet heel duidelijk in, maar ik bedoel de harde schijf. Ik had al op Youtube gekeken hoe je dat klepje eraf moet krijgen, maar op de een of andere manier wil het hier gewoon niet lukken. Dat ding zit echt super vast.

    Heb nu wel spijt achteraf. Kon toch beter de 500GB variant kopen.
     
  20. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    owww dacht al hahaha. Nee ik ging der dus vanuit dat je over het schuifklepje van je disc had.

    Normaal gezien zou het niet moeilijk moeten zijn. [​IMG]
     

Deel Deze Pagina