Geen idee, Kreeg wel te horen dat de bundel van 499 niet meer gaat komen.. Daar wachtte ik zelf op, en nu kan ik die zelf niet meer kopen? GVD
Ja nou ik dacht voorlopig wel, maar ik moest wachten tot hij op voorraad was zodat ik hem met personeelskorting kon kopen. Nou leuk, ik wil een 2e controller en camera en ben ik nu duurder uit.
Ja dat is enige die op voorraad staat en ik inderdaad ook met korting kan. Maar ik wil kz niet. Ik wil 2e controller en cam. Misschien dan maar Infamous wachten
Gaat die bundel nooit komen, of gewoon nu niet voor kerst? Ik hoop tegen het eind van januari ergens een Killzonde bundel met extra controller te hebben gescoord ...
Nee, nooit meer. Bundel is klaar.. Daarom baal ik, want ik moest wachten om mn personeelskorting te gebruiken erop, komt ie niet meer
Ik heb vrijdag aan het eind van de middag een telefoontje gekregen van een Intertoys filiaal buiten de stad. Ik had daar ook een preorder staan die ik totaal vergeten was en die was binnen. Ik heb nu de PS4 Killzone pack en heb de games Fifa 14 en Battlefield 4 erbij gekocht. Klopt ik had hem ook eerder moeten reserveren. Maar ik stond bij bart smit 2e op de lijst en ging er dus van uit dat ik hem gewoon op de release zou krijgen. Later bleek dat ze me naar de 13e plaats hadden verzet waardoor ik bij de 2e levering zou zitten. Nu is de 2e levering geweest en mijn PS4 was er bij bart smit nog niet. Gelukkig wel van Intertoys een telefoontje gehad
Die met 2 controllers, camera en kz is klaar. Met kz alleen komt wel. Denk dat er steeds weer andere bundels met game komen
Hmmm, dat is wel jammer, maar mss zeggen ze dat nu om mensen niet hun aankoop te laten uitstellen en nog voor de kerst doen. ben benieuwd wat er in januari gebeurt ....
Dit komt rechtstreeks van Sony als leverancier naar de winkel. Dus niet naar de consument. We kregen waar ik werk direct een mail terug dat de 499,- niet meer kwam.
Derde levering deze week, weten mensen hier al meer over exacte datums bij diverse winkels? Een vriend van mij hoorde dat MM Amsterdam-Noord deze vrijdag/zaterdag hem weer heeft.
En niet bij deze levering? Een vriend heeft bestelling vorige week geplaatst en kreeg te horen dat hij bij deze levering zit en op plek 2 staat, is dat niet een beetje vreemd?