Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hebben jullie trouwens wel allemaal genoeg aan jullie (16gb) memorykaart? Ik loop de laatste tijd nu toch wel tegen het limiet aan iedere keer, komt vooral door download games. Sly is 3 GB :confused: En al die plus games die ik niet heb uitgespeeld etc etc.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja je kan met een US account. Maar je kan de games uit die US store niet op je EU account spelen, zoals dat wel kon/kan met PS3

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok dat is jammer, want dan heb ik dus 2 accounts met 2x verschillende trophies. Wil 1 account houden voor PSV/PS3/PS4. Ik kan dus niet de regio van mijn account blijven wijzigen?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerste ervaringen met het apparaat zijn erg negatief. Na installatie wilde ik de systeemsoftware updaten. Staat dat versie 3.01 beschikbaar is. Echter in het scherm kan ik niet op 'annuleer' of 'volgende' drukken. Als ik op de 'PS' toets druk komt er rechtsboven in beeld een icoontje dat dit niet kan dus ik kan niet uit dit scherm meer komen. Vervolgens zit er niks anders op dan het apparaat opnieuw opstarten dus ik druk op de powerknop. Krijg ik een scherm met de opties 'annuleren' en 'uitschakelen' waar ik niet op kan drukken.

Kortom; moet de batterij leeg laten lopen om het apparaat uit te krijgen en weer opnieuw op te kunnen starten?

5. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Lukt het ook niet met de fysieke knoppen?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee niks deed het meer. Batterij was gelukkig al leeg toen ik hem uit de doos haalde dus viel vrij snel uit. Nu krijg ik een scherm waar de datum en tijd op staat en een ezelsoortje om die pagina af te sluiten. Echter werkt het hele touchscreen niet meer....kan het ezelsoortje niet pakken en die pagina weg doen. PS knop zorgt alleen dat de Vita in standby gaat....jezus :mad:

7. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Terug ermee naar de winkel, denk dat hij doa is...

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ga nu terug naar de winkel. DOA was hij niet want touchscreen heeft het gewoon gedaan.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik lees op Neogaf dat de verwachting is dat Sony hierna nooit meer een handheld gaat maken. Zou het wel goed balen zijn. Dit is de eerste handheld die me goed ligt.

De grip is trouwens vooralsnog een dikke aanrader. Voor 10 euro speel je een heel stuk fijner. Bijkomend voordeel is dat de vita direct in een soort van case zit. Waar ik eerst best voorzichtig was met het wegleggen vanwege de touchachterkant hoef ik dat nu niet meer te zijn.

Wel zijn de knoppen nu ietwat anders gepositioneerd dus dat is wennen, maar je kan overal prima bij :)

edit: en iedereen moet Tearaway kopen. Super spel die het heel slecht doet:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=734251

Laatst bewerkt: 14 dec 2013
  10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat iedereen Tearaway moet kopen had ik je ook wel kunnen vertellen.

En dat met veel minder woorden dan dat boekwerk. :+

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Touchscreen idd kapot na ruwweg 5 minuten...heb een nieuwe gekregen.

Nu heb ik een aantal games op mijn oude PS3 account gekocht. Heb voor de PS4 een nieuwe gemaakt en die gebruik ik nu ook op de Vita en PS4. Nu staan op mijn oude account alle FFs voor de PSX. Alleen als ik op die account wil inloggen zegt de Vita dat er al een account op staat. Moet ik die games dan via de PS3 op mijn Vita zetten?

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je kan maar 1 account op je Vita hebben. Ik weet echter niet of je via je memory kaart games kan sharen.

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het is totaal niet gemarket volgens mij, en dan ook nog's tijdens de launch van 2 compleet nieuwe consoles een nieuw IP proberen te lanceren...

Wel erg jammer want TearAway is echt een game die je gespeeld moet hebben.

Heb hem zelf overigens ook nog niet :+ Ga hem kopen tijdens game-droogte begin volgend jaar. Al zag ik wel dat het niet zo een hele lange titel was...hmm

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Krijg wel steeds meer het gevoel (jammer genoeg) dat Sony de Vita op korte termijn gaat laten vallen. Alleen met remote play leek Sony er weer heel even zin in te krijgen.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  16. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    99% daarvan is indie en downloadable, niemand die je maar over die games zal gaan horen of terug zien in winkels en/of op tv.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zie maar vijf games. Of ligt dat aan mijn telefoon?

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ligt aan je telefoon :)

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Same here; heb ze zowat allemaal gehad, maar dit is de eerste keer dat ik er geen spijt van heb gehad.:thumbs:

Sales zijn alleen fysieke sales in Noord Amerika, dus echt representatief is het niet. Denk ook dat deze game digitaal het toch redelijk gedaan heeft.

That said; het is te weinig. Deze game verdient meer, véél meer.

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Mocht Persona 4 in de kerstdeals zitten, hoe goedkoop wordt die dan denken jullie? Hij is gelukkig gewoon 40 in de store. Hoop toch minimaal wel 30.

Deel Deze Pagina