Val ik weer je ooooh zo geliefde Xbox One aan... Boehoe, fanboy. : Als ik iets niet ben is het dat wel, ik ben alleen zeer kritisch op alles! Maar goed, zoals Microsoft momenteel bezig is word je haast vanzelf een fanboy van de PS4...
Online zal ik ook Live kiezen idd. PSN lag er alweer uit paar dagen geleden. Gratis games zijn geen onderdeel van Online imo. Dat is niet helemaal waar. Als je als developer het zelf wilt doen kan je dat prima doen (zie BF4) Alleen geeft MS een goed alternatief voor een goedkope prijs.
Wat ik in een ander topic al aangaf zorgen de dedicated servers er ook voor dat bepaalde games niet op die console uitkomen. Alleen een pluspunt is het dus niet. Ik ben het wel met jullie eens dat het netwerk van XBL velen malen beter is dan die van PSN.
Heeft niks met dedicated servers te maken toch? FF XIV wil crossplatform tussen PS en Xbox op last en current gen. Maar opeens vinden ze regels raar van MS waar ze er met Final Fantasy XI geen probleem van maakte? Vind het weer typisch Japans eigenlijk. Raar volk.
Het is een beetje persoonlijk wat je liever hebt. ik speel heel veel MP dus ik zou eerder de voordelen van LiVE kiezen boven de gratis games van PSN (als de consoles voor de rest 100% hetzelfde waren geweest) maar voor iemand die alleen maar of het grootste deel van de tijd SP speelt zijn die gratis games natuurlijk wel een lekker lokkertje helemaal als je ook een Vita hebt waar daar geven ze zowat alles gratis voor weg
de ene dedicated server is de andere niet BF4 heeft echte dedicated servers op de PS4 , maar dat geld voor elke BF game Ghosts en Killzone hebben een soort van servers maar die doen niet meer dan netwerk verkeer regelen. dat is niet hetzelfde als een echte dedicated server zoals die standaard zijn op de One
Welke dan? Alleen BF4 dacht ik maar dat komt van EA. Ghost op de PS4 is een hybride en bij Killzone zijn het ook geen echte dedicated servers.
Wat ik op het officiƫle SE forum las (of van FFXIV) is dat het juist te maken had dat MS perse zelf de servers in handen wilde houden. Het was de reden dat de game niet meer op de XBox uit kwam. Dat waren blueposts van SE zelf. Ik ga er dan van uit dat het de echte reden is.
Ergens in 2014 en het is maar afwachten wat ze gaan uitdelen. Op de 360 was het natuurlijk ronduit slecht.
ik zou het liever andersom zien ds4 begint al te wennen maar echt accuraat ben ik er nog niet mee nou verbloemt de auto aim van BF4 natuurlijk een hoop maar ik voel gewoon dat ik vooral op afstand nog traag en onwennig loop te mikken
Als je de DS4 met usb kabel aan je PC sluit zou hij gewoon moeten werken al weet ik niet of alle functies dan werken
(Nieuwe) Smart functie match zoeken werkt echt lekker, krijg je van zelf een melding als er een game beschikbaar is. Jammer, is dat het niet overal bij games word ondersteund, enkel nog bij Peggle 2.