Hardware prijzen zijn zo onvoorspelbaar joh, komt vast nog wel een keertje voorbij. Ik heb alleen altijd het idee dat er iets mis mee is met zo'n prijs. Slechte batch ofzo.
Of gewoon magazijn uitverkoop, ze moeten van de oudere modellen af. @Grave, Alleen Zelda & Mario 3D world zijn tot nu toe een reden voor mij op een Wii-U te halen.
Die nintendoland modellen zijn oud. Komen nu veels te veel. Kunnen hun magazijnen waarschijnlijk niet. Hebt nu Just Dance, Wii u Party, Mario, Lego city en Zelda
Volgens mij is dat het inderdaad. Je kon ze ook alleen afhalen in de winkels waar ze nog beschikbaar waren en nu zijn ze uitverkocht. Ik ben in ieder geval erg blij dat ik heb toegeslagen. Pikmin 3, NSMBU en SM3DL er bij gekocht. Daarnaast LoZ TP en SS, DKCR, Galaxy 2 en Xenoblade via marktplaats. Ik heb nooit een wii gehad, daardoor is de wii u wel erg interessant. Als ze de virtual console nou eens goed bijwerken mogen ze wat mij betreft wel op dit slakkentempo door gaan met goede wii u games maken, anders kan ik het nooit allemaal spelen.
Ik zie net dat die onderste knop van mn wii u rood brandt en af en toe knippert. Normaal is deze blauw toch, is dat ding aan het updaten ofzo? Of is het wel altijd rood
Zelda is natuurlijk niet veel anders dan op de GC, maar Mario is idd een system seller. Zelda spelen op de handheld is wel een verademing. Als mijn vrouw tv wil kijken kan ik mooi doorspelen.
Zie nu pas Cranky Kongs gameplay. Met zn pogo stick is hij eigenlijk gewoon Dagobert? [yt]orbVmfiNv-w[/yt] Bij 3:25 wilt Reggie zeggen "Ofcourse" maar komt dan snel terug op zn woorden. Had hij zich bijna versproken?
Vandaag een Wii U gehaald voor 190 euro bij Dixons. Nieuw in doos, geen showmodel. Lijkt 'dead on arrival'.... Alles aangesloten, maar het blauwe lampje op de console blijft knipperen en lijkt geen signaal naar de tv te sturen via hdmi. Ik heb dit op 2 verschillende tv's geprobeerd. Zou dit de beruchte "blue light of dead" zijn. Iemand ervaring met de reparatieservice van Nintendo? Dixons kan wel geld teruggeven, maar dan ben ik 80 euro duurder uit als ik hem ergens anders koop, dus dat wordt waarschijnlijk repareren.
Ik kan m'n geld terugkrijgen, maar liever heb ik natuurlijk een goed werkende Wii U. Dit pakket (met Nintendoland) wordt niet meer geleverd blijkbaar en volgens een medewerker zou Dixons de Wii U sowieso niet meer gaan verkopen. Lijkt me sterk, maar dat zou ergens wel die enorme prijsverlaging verklaren. Zo goed loopt de verkoop volgens mij niet, dus kan me voorstellen dat een stel managers ergens op een hoofdkantoor dit zo verzinnen. Maar niemand ervaring met de reparatie-afhandeling door Nintendo? Sturen zij een gereviseerde Wii U terug of krijg je een nieuwe. En hoe snel is de afhandeling?
Dixons moet je gewoon een nieuwe geven. Lijkt me overigens sterk dat je een gereviseerde gaat krijgen als je hem net koopt. Ik zou anders maandag eens met Nintendo bellen en vragen hoe het zit.
Nintendo fixed m niet! Je krijgt een andere. Ik heb dit al 2 keer gehad. Duurt anderhalf tot. 2 weken.
De vraag is, krijg je dan een gloednieuwe of een gereviseerde/refurbished Wii U terug? Ooit bij Sony mijn kapotte PS3 laten fixen, maar dan krijg je gewoon een refurbished PS3 terug!
Ook voor een DOA? Ik zou iig niks anders dan splinternieuw accepteren als hij DOA uit de doos komt. Zou ook te gek zijn. Koop iets nieuws, werkt niet en dan zou ik een gerepareerde terug krijgen....
Winkel moet toch binnen zoveel tijd direct een nieuwe geven. Maar als het niet op voorraad is, moet je het opsture