[XOne] Forza Motorsport 5 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2013.

1. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

De friend leaderboards is leeg bij mij....

Sent from beyond.

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Oooh dat. Ik was bang dat de tijden op de LB niet zouden kloppen ofzo.
    Bij mij worden er wel gewoon friends getoond in de friend-leaderboard.

Misschien kijk je op auto-baan combinaties waar friends nog niet op hebben gereden? Kijk anders eens op de Holden HTS op Bathurst (spec hot lap), of de Mazda MX5 op Indianiapolis (ook spec rivals). Daarvan weet ik uit m'n hoofd dat ik er zelf een tijd heb staan.

3. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb al op diverse tracks gereden waar ik mensen in mijn friend list (ook jou) als rival had, maar ik heb nergens een friend in de friends leaderboards zien staan.
    (of ik moet me echt vergissen, wat natuurlijk zeker kan na een week van 70uur werken).
    Maja als jij het ziet kan je iig alles netjes bij houden :)

Sent from beyond.

4. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    meerdere keren op x drukken , had het zelf ook

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik denk dat hij dat al doet:b:
    Pffff
    Die public lobbies zijn echt een ramp, qua rijgedrag. Houdt het voorlopig wel bij private lobbies, ghots races (als die eindelijk komen) en de SP :)

6. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Het is wel ff wennen indd Tender :)
    Maar die drivatars zijn het ook niet helemaal hoor!!

Sent from beyond.

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dat vond ik ook toen ik het even online ging proberen. Je moet echt de mazzel hebben dat je de eerste paar bochten de rest achter je kan laten zonder helemaal van de baan geramd te worden, dan is winnen een mogelijkheid.

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Meer info over de update:
    http://forzamotorsport.net/en-us/news/wir_12_13_13

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat fragmentjes van mijn eerste Forza-weekje :)

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Zolang je niks raakt ziet het er goed uit zeg!

11. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Verdomd! die Ferrari op 2:35 met Flavourlicious er boven is ook echt een liverie die ik heb gemaakt! Tot nu toe heb ik alleen maar houten en gouden auto's gezien. :p

Laatst bewerkt: 14 dec 2013
  12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Gaaf!
    Mijn tegenstanders zien er, mede dankzij jou, gelukkig vaak iets smaakvoller uit :thumbs:

13. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kunnen de tegenstanders je het ook lastig maken?

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmm, in het begin niet, later wel.
    Het scheelt dat je voor de maximale geldbeloning niet meer perse hoeft te winnen, maar meestal een plaats in de top3 genoeg is. Ik rijd eigenlijk vanaf race 1 met de tegenstanders op 'unbeatable', zonder assists, en die top3 was opzich altijd goed te doen, zonder daar heel erg agressief voor te moeten rijden. Meestal rijdt de AI op dit niveau ook redelijk netjes, is ook wel logisch omdat je anders geen nette rondetijden kunt neerzetten. De éérste plaats is en was wel zo nu en dan nog een uitdaging (voor mezelf, want voor de credits is 3e finishen genoeg), maar dan vooral omdat de races meestal heel kort zijn (2-3 rondjes) en de race gewoon voorbij is voordat je van achteren (op een nette manier) naar voor bent gereden. Wat mij betreft is er nog wel ruimte voor een niveautje boven unbeatable, waar je echt blij bent als je in de top10 finisht.

Pas sinds ik met de Corvette C6 rijd, (die je ook in het filmpje ziet) (in wat in FM4 de R2 klasse is), is het halen van de top3 ook echt lastig geworden op unbeatable. Tegenstanders zijn echt behoorlijk snel, en moet de hele race pushen om in de top3 te belanden (kan ook zijn dat ik zelf gewoon wat minder uit de verf kom in de R2 natuurlijk).

Al met al is het wel moeilijker als in FM4!

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dacht vandaag laat ik eens een snellere klasse nemen (R). Ik heb er nu al spijt van, ook ik speel op unbeatable. Het is complete onzin, zo hard als lui je soms voorbij accelereren, dezelfde auto's (zonder upgrades?), en ze vliegen me letterlijk voorbij. Heb nu TCS maar aangesmeten in mijn P1, dan kan ik mijn auto zonder enige vorm van moeite de bochten insmijten, daar zijn de drivatars gelukkig erg slecht in. Ik heb het gevoel dat de auto's sneller zijn dan ze zouden moeten zijn. Als ik op Road Atlanta het rechte stuk opkom na een goede bocht en de DA over het gras trekt de DA me er gewoon uit.

Ik ben absoluut niet de beste chauffeur, maar met een goede tune op mijn auto kan ik toch zeker wel wat goede rondes neerzetten. Uitdaging is leuk, maar het moet niet zo worden als NFS, waar auto's gewoon sneller rijden dan dat ze kunnen rijden. Gelukkig heeft NFS nog een gigantische catchup vlak voor het einde van de race :+

16. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Heb nu al een tijdje Forza Motosport 5 weer.
    In het begin vond ik het echt huilen om te zien hoe het spel zo snel gerushed is om als launch titel erbij te zijn.
    Maar het went....

Geen AH geen storefront meer en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.
    De auto's zijn onoverzichtelijk in de menu's vergeleken bij de vorige Forza games waar de auto's gewoon in normale tabjes zijn te vinden vind het nu maar een zooitje.

Wel zijn er nieuwe stickers bij gekomen voor de painters onder ons.
    Nieuwe kleuren lak: Carbon, Goud, Brons, Zilver, Chrome, Mat en ga zo nog maar even door.

De auto's rijden echt heerlijk!!
    De banen voelen ook heerlijk aan! Zeker Spa en Abu Dhabi en het nieuwe Silverstone. 3 bazen cicuits.

Al met al is het spel voor mij niet af ik mis gewoon heel veel.

Het spel komt bij mij niet verder als een 7
    Speel forza al vanaf deel 1 en vind dit toch wel de mindere vergeleken met de andere delen.

17. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Forza 5 is gewoon een deadline game. Die game moet af zijn, ze doen hun best maarja om het te halen gaan we verschillende dingen skippen. Je zal zien dat Forza 5 miljoenen verkoopt maarja dat is de truuk van launchgames. Een beperkt aantal games dus de namen gaan mensen kopen. Forza 6 zal weer zo goed zijn zoals we gewend zijn.

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Idd. Forza 5 mist mooie zaken, maar laat dingen zien wat de nieuwe console kan. Ik denk dat FM6 fingerlicking delicious wordt. Ben trouwens lekker bezig met fm5, moet fm 4 nog uitrijden, rivals van tender komt eraan..... Komt goed!

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Een van m'n bommetjes:
    EDIT: Niet helemaal scherp genomen zie ik nu.. foutje:)

20. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Waar blijft de rivals challenge Tender? ;)

Sent from beyond.

Deel Deze Pagina