Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Meeste deals zijn rond de 50% korting, dus denk wel onder de 30 mocht de game erbij zitten.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat voor pack kan je op dit moment het beste halen? Ik ben een beetje klaar met de consoles om eerlijk te zijn en die Vita kent nu wel een leuk prijssie.

3. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ligt eraan welk soort spellen je wilt spelen? Ik raad je sowieso aan 1 zonder memory kaart te kopen. En er los een grote memory card bij te kopen. Ik dacht 16gb is wel genoeg en heb na 2 maanden nu al een 32 gb kaart. Er is nu wel een tearaway bundel en dat vind ik echt een top game voor de vita

Sent from my iPhone using Tapatalk

Laatst bewerkt: 14 dec 2013
  4. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Zou mooi zijn :D Nu nog maar hopen dat die in de kerstdeals zit 8)

5. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ik heb ongeveer 2 maand geleden de Killzone bundel aangeschaft. Vette game, die je eigenlijk toch wel moet spelen. Inderdaad is 8 GB niet veel. Ik heb alleen nog geen grotere kaart aangeschaft ivm de absurde prijs. En heb nu met mijn 8GB 2,5 spel erop staan.
    Killzone, Sonic All Star Racer (Niet aan te raden, maar ik speel nog even door voor de Trpophies) en Motorstorm RC ofzo

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vroeg me ook af of deze bundle wat is:
    Vita + 8gig + dit:
    1) LittleBigPlanet PS Vita
    2) WipeOut 2048
    :cool: MotorStorm RC
    4) Little Deviants
    5) Frobisher Says!
    6) Frobisher Says! Fun pack
    7) Ecolibrium
    8) Ecolibrium Bronze, Silver, Gold and Platinum game packs
    9) Ratchet and Clank Size Matters (PSP game)
    10) Everybody's Golf 2
    11) Hungry Giraffe
    12) Rotating Octopus

I.p.v. Killzone. Dit ziet er wel grappig uit voor die prijs, alleen zal je hierdoor aan die 8 gig wel helemaal niks hebben gelijk.

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Had ik ook nog naar gekeken. Maar dit zijn wel echt spellen die je met PS+ krijgt. Killzone is echt een volwaardige game. Motorstorm zit bijvoorbeeld deze maand bij PS+.
    Alleen LBP, Motorstorm en WO2048 leken me wat, de rest vond ik van die halve spellen die meer als opvulling diende. R&C is natuurlijk normaal gesproken vet maar het gaat hier op een PSP game niet de nieuwst R&C.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als ik er nog geen had, zou ik voor de Tearaway pack gaan.

Echte must-have game, én een 16GB memcard. Is ook niet bijzonder veel, maar kun je effe mee vooruit.

EDIT: hmm, op budgetgaming zie ik deze pack er niet tussenstaan, alleen met een 4GB....weird, bij de UK zit er een 16GB kaartje bij blijkbaar...

9. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    En ohja Cookie niet alle spellen kunnen op dat 8GB kaartje nee. DUs dat is ook niet ideaal, al kan je ze toch niet allemaal tegelijk spelen :p

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dit is dus de beste optie? Ik zie alleen niet of dit de oude of nieuwe Vita is, niet dat het me heel veel boeit maar toch.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het moet geloof ik een pch-1000 zijn. Ik zou zeker wel voor de OLED gaan. Ik had trouwens bij mijn Killzone bundel via Bart Smit een 16gb kaartje.

edit: http://www.geek.com/games/ps-vita-screen-comparison-oled-beats-lcd-1573830/

(op 1:15 zie je een goede uncharted vergelijking)

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Aan de button lay-out te zien is het de LCD versie. Ik had van de week ook al wat filmpjes gezien en kwam eigenlijk tot dezelfde conclusie als in het stukje wat je linkt, namelijk deze:
    Ik doe dan liever net iets langer met de batterij en het verschil zie je eigenlijk niet als je geen vergelijkingsmateriaal hebt.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hmm misschien valt het dan idd mee. Ik weet echter wel dat ik op mijn OLED vita wel echt een wow-gevoel had toen ik het scherm zag.

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de LCD versie natuurlijk niet gezien, maar OLED is toch echt even iets anders dan ieder ander LCD/LED/whatever scherm wat ik ooit heb gezien. Wat een pracht en praal. :D

15. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
  16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Na wat vids te hebben gekeken zie ik dat het toch de OLED is die op Amazon staat. Ik slaap er nog een nachtje over en als ik hem nog steeds wil bestel ik hem morgen :+ Mijn ervaringen met handhelds zijn nooit zo denderend, 3DS amper aangeraakt, PSP ook weinig meegedaan maar toch...de Vita biedt net wat meer dan deze 2 handhelds...

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Omdat ik nu een ps4 heb, begint het ook te jeuken....

Echter zie ik mezelf niet op en handheld gamen, ik game niet eens op een tablet op smartphone....

Maar ik ben toch wel benieuwd naar dat remote play en omdat ik een psplus abbo heb, valt er altijd wel wat te spelen.
    (sinds dat ik plus heb, heb ik alle ps vita games gedownload die werden aangeboden voor het geval ik een vita zou kopen ;-)

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Waren die vita games elke keer tijdelijk of zijn die permanent afgeprijsd/gratis?

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb een aantal gameplay vids gekeken omdat jullie er zo lyrisch over zijn, maar ik snap niet echt wat die game zo goed moet maken. Mis ik iets :confused:

20. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ja man, papieren fun, fun, fun. Als je van platform spellen houdt dan is dit echt een leuke game. Gebruikt alle functies van de vita op een erg leuke manier vind ik. Erg leuke game vond ik het, mijn zoontje vond hem ook helemaal fantastisch

Sent from my iPhone using Tapatalk

Deel Deze Pagina