1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS4 ontvangen? Show het hier!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 29 nov 2013.

  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dulle die skylanders,wil hem ook wel graag halen binnenkort.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben trots op je dat je Knack hebt laten liggen :+
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En wél Battlefield! :+ Je moet op dit moment zeker gigantisch van me houden? :cool:

    Uiteindelijke kosten vallen 100% mee, dus ach. Ik kan de komende maanden (in principe :p) goed vooruit.

    De oogst:
    • Need for Speed Rivals
    • NBA 2K14
    • Battlefield 4
    • Assassin's Creed IV: Black Flag
    • Fifa 14
    • Skylanders: Swap Force
    • Rode Controller

    Best veel variatie qua genres, al zeg ik het zelf. :cool: (en dan nog Resogun en Contrast natuurlijk)
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    8)

    Wat nog steeds op de rekening van de kaakchirurg want ik wil ook geld uitgeven.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2013
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey!
    NFS: Met korting bij NFS
    NBA: full price =(
    Battlefield: gekregen
    Skylanders: gekregen
    Controller: gekregen
    Fifa & Black Flag: €42 p/s

    Nou, dat vind ik reuze meevallen hoor.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is NBA nog iets voor een Nederlander ?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind het momenteel nog een flink lastige game, alleen al omdat je een heel andere mindset nodig hebt dan je gewend bent van bv voetbal. Toch vermaak ik me er prima mee. En hopelijk leer ik de game langzaam maar zeker genoeg zodat ik ook mijn eerste stapjes online durf te zetten. :+

    Wel deprimerend hoe je in de MyCareer mode een rating krijgt tijdens de wedstrijd. Het is niet leuk om constant te zien hoe ik zuig! :mad:

    Ik kan natuurlijk niet zomaar zeggen of het voor iedere Nederlander is aan te raden, maar tot nu toe is wel te merken dat het een heel goede game is met een top presentatie (behalve de menu's, die zijn lelijk). Wil je een sportgame, graphics die echt next-gen game en wil je eens iets anders dan normaal is deze denk ik wel aan te raden.
    Misschien als er wat meer slechte spelers zijn kunnen we een XBW league beginnen. :p (had ik gisteren al gedaan eigenlijk, totdat ik besefte dat ik bang was om online te gaan)
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik wil ook een PS4.... ziet er leuk uit allemaal DulleNl.
     
  9. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Zal dit topic aanstaande woensdag weer los lopen? :+
     
  10. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk ook mijn PS4 binnen, had hem bij saturn.nl besteld en die hadden doodleuk alle online bestellingen kwijt gemaakt :mad: Nu 2 weken later dan toch gekregen, ter compensatie wel de killzone bundel met extra controller en camera gekregen en een 20 euro tegoed bon.

    Tot nu toe NFS, NBA, COD, Killzone en Resogun gespeeld. Bevalt tot nu toe wel goed, met name de controller is voor mij een grote verbetering, vorige controllers kon ik echt niet mee gamen. Ook de remote play werkt erg fijn en de optie om je hoofdtelefoon aan te sluiten is top. Maakt helaas iets meer lawaai dan de xbone maar je hoort het verder nauwelijks.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoe kun je in godsnaam alle bestellingen kwijt maken? wel beter dat je een compensatie hebt gekregen veel plezier ermee enne foto? anders geloven we het niet:+
     
  12. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry :) Rest net in foto's van je stekkie gepost :)

    [​IMG]
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Bovenste toch;):+

    Ziet er nice uit!
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Die bovenste is toch de xbox one? ;-)

    Ziet er nice uit Idd....

    Hoe groot is je beamer scherm (Muhahahaha)
     
  15. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Dat is alleen de powerbrick nog maar :+
     
  16. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
  17. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb vrijdag mijn PS4 killzone pack opgehaald en heb er de games Fifa 14 en Battlefield 4 bijgekocht. Foto's komen later.
    Ik had vorige week ook Call of Duty Ghosts bij saturn besteld maar die heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik heb al 2 mailtjes gestuurd maar daar word helemaal niet op gereageerd. Bij de bestelstatus staat nadat ik had betaald: bezorging 1-2 dagen; in behandeling.
     
  18. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Saturn.nl reageert alleen als je belt of een klacht plaatst op www.klachtenkompas.nl van de consumentenbond. Ik ben helemaal klaar met die toko, volgende keer ga ik weer gewoon naar de winkel daar wordt je wel goed geholpen.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    Hoeraaaa, als ik hem binnenkort uitpak kijken of Killzone langer dan tien minuten kan boeien. :+
    Toch nog dit jaar gekocht dus, het is dat ik mijn 3DS had verkocht en dat geld zo erg aan het jeuken was om meteen te besteden aan een PS4.

    En is er een demo van NBA 2K14? Lijkt me weer gruwelijk tof (mede door de graphics) maar gezien het een geknipte versie is van 2K14 op huidige gen ga ik er sowieso geen €50/€60 voor geven. Deed ik met 2K11 en 2K13 ook niet, en nu al helemaal niet dan.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nope, geen demo. Je zult het moeten doen met screens van mijn awesome blocking skills. :cool:
    [​IMG]

    Ik kan iig al niet wachten om van je te horen hoe saai en kut en uitgemolken next-gen is, en hoeveel spijt je hebt van je aankoop. :+
     

Deel Deze Pagina