De PS4 komt hier absoluut, ik ga niet die gave exclusives missen. Echter pas later en das prima.
Ik ben gek op mooie graphics en dat willen wij oa van next-gen zien. Ik zei ook nog dat 60fps heel nice was en was vergeten 64 players erbij te noemen. Maar ik vond het geen ziek verschil vergeleken met de 360 versie, in die zin had ik er meer van verwacht.
Ik ben het met je eens over dat gameplay> graphics, maar wanneer je nieuwe consoles gaat checken wil je ook absoluut zieke graphics zien. Dat kregen we met Ryse en ik ben het niet met je eens over de gameplay. Hij is liniair, een hack & slasher. Maar de combat is fun en er zit een supervette sfeer in. Hier vinden mensen de game misschien niets, volgens mij hebben de meeste het niet eens gespeeld, maar goed. Echter zie ik op andere fora genoeg mensen die echt fun hadden met de game.
Persoonlijk ben ik ook wat klaar met shooters effe, maar ook gewoon Battlefield denk ik. Het is absoluut waar dat het eigenlijk gewoon BF3 is met nieuwe maps, 64 players en 60fps. Heel vet...maar ik ben BF zat. Dat werd me ook duidelijk. Ik prefereer de X1 controller aan alle kanten en dit was niet de eerste keer dat ik het ding uitprobeerde. In Keulen ook al. Dus ja sorry....ik was van begin af aan al onder de indruk van de controller en de DS4 gewoon minder. Mijn mening he
Niet vergeten natuurlijk dat ik sowieso al van plan was om voor X1 eerst te gaan, maar door die kutgeruchten ging ik twijfelen. Nu ik gerust eentje kan importeren, mocht het nodig zijn, dan is er geen probleem meer. Na gisteren is het gewoon duidelijk voor mij, mijn broer en vrienden dat het gewoon eerst X1 zal worden.
Welke game heb ik niet gespeeld?
Klik om te vergroten...