Ik bak er tot nu toe helemaal niks van hahaha, terwijl ik toch wel aardig wat ervaring met shooters heb. Moet echt wennen aan de touchpad en die drone als ik in een gevecht zit. T'duurt allemaal te lang bij me... :/
Game uitgespeeld.. heeeeeele lichte spoiler(Toch maar spoiler erom heen gezet voor de gevoelige mensen) Spoiler Wat een meh einde..En jaja het eindigt met een shoot out zoals normaal in deze game.
Dinsdag waarschijnlijk aan de slag met deze game, heb even een stuk gezien bij ArtificialFaith dat zag er wel goed uit. Ik ben benieuwd!
Really? Einde-spoiler: Spoiler Vond het einde juist wel leuk gedaan. Is weer eens iets anders. Je hebt de epiloog ook gedaan (wat je krijgt tijdens de eerste ronde aftiteling?)
Spoiler Ja, ik begon me weer aan het irriteren, dacht ik dit is het einde! misschien word het anders!? maar nee activeer 2 dingen en pak een sniper. Darna zie je een droog publiek van 8 man en allemaal het zelfde haar Het principe is wel cool maar de uitvoering is verschrikkelijk.
Daz en Kevf, wat zijn jullie PSN ID's? Vanmiddag al flink wat games gespeeld met Servent en vanDullen van Xbw. Kunnen we vast een fijne party aanmaken met z'n allen.
Gisteren de SP uitgespeeld. Ik snap werkelijk waar al het gezeur op de SP niet. Loopt als een trein, afwisselend, knalt heerlijk weg, toffe gameplay-elementen, het verhaal is net zo vaag als elke andere FPS en niet te vergeten: bloedjemooi. Stukje toelichting bij het bloedjemooi: niet alleen is het spel supermooi maar weet ook in de settings ontzettend veel te variëren. Ik heb echt genoten van alle diverse settings. Voor mij 1 van de tofste fps sp's die ik ooit heb gespeeld. SP:8,5
Credits rollen bij mij nu ook over het scherm. Voor het eerst in tijden dat ik het jammer vind dat ik hem al uitgespeeld heb . Het leukste vond ik de levels waarbij je sneaky moest zijn en dus lekker vaak je proximity scanner gebruiken om vijanden door de muur heen te spotten en dan je drone naar binnen sturen om iedereen te stunnen en vervolgens een mes door de baddy zijn keel rammen . De afwisseling in vijanden is ook erg leuk gedaan. Zo heb je baddies die zich verschuilen achter soort van 'riot shields' die je tot close combat dwingen en kort daarna staan er rode lasertjes op je borst gericht en word je bestookt door snipers. Constant op je tenen lopen! Minder leuke levels vond ik die waarbij je een stortvloed van vijanden op je af gestuurd krijgt en je moet overleven tot de timelimit afgelopen is. Nu op naar de multiplayer!
Absoluut gave game! Op dit moment wacht ik echt op de update waarin voicechat mogelijk wordt gemaakt. De Warzones met missie doelen zijn nu soms zo chaotisch... Aansturen of overleg met teamgenoten zou kunnen helpen.