Ik hoop dat het aantal nieuwe mensen op dit forum met een vita een soort indicatie is van een wereldwijde trend. Ik had gezocht en zijn er nu wereldwijd 6 miljoen ps vita verkocht? Ik hoop dat het aantal nu een nieuwe boost krijgt want dat vergroot de kans op nieuwe AAA titels Sent from my iPhone using Tapatalk
Zat ik ook aan te denken, sinds de PS4 heb ik echt al 5 of 6 nieuwe mensen gezien die een vita hebben gekocht. Ben benieuwd of die massaal is.
Denk het wel, RemotePlay is best een groot selling point. Helaas betekend RemotePlay ook dat je geen games op je Vita koopt maar op je PS4
Weet ik niet. Had er al dagen mee gespeeld en de Zelda editie werd toen aangekondigd. Denk dat ik toen niet meer zonder had gekunnen voor die weken
Nope, was het maar waar. Het is dramatisch gesteld met de Vita. De sales zijn in Amerika in november met 70% gedaald in vergelijking met november vorig jaar. Het ging gaat op het moment keihard de Dreamcast achterna.
Zonde. Want ik ben toch zeer tevreden! En helemaal straks als ik ook nog een PS4 heb En jij had het toch over een grip, Kevf? Wat is daar nou precies fijner aan als ik vragen mag?
Okee dat moet ik eigenlijk ook hebben. Merkte ook met bijvoorbeeld de Fifa demo dat ik de rear touchpad best vaak per ongeluk aanraakte. Is er nog een specifieke die boven de rest uitschiet of is het allemaal een beetje dezelfde kwaliteit?
http://www.nedgame.nl/ps-vita/big-ben-controller-grip--psvgrip-/6377241200/ Ik vind tien euro echt geen geld. Bij deze grip kan je echter niet de vita opladen als ie er in zit. Dat doe ik toch altijd als ik niet game, dus geen probleem. Het er in en uit doen is nog minder werk dan even een flinke boer laten Ik speel nooit meer zonder. Super aankoop
Net soul sacrifice gekocht op psn voor 17,99, is geldig t/m 17 december 12:00 GMT Sent from my iPhone using Tapatalk
Het maffe is dat de verkoper van Nedgame zei dat de publisher even veel geld krijgt. Of je het spel nou via plus 'koopt' of gewoon via psn.
Shiiiit.. Ben nu ook echt flink aan het twijfelen om een Vita aan te schaffen. Heb ondertussen zoveel gratis games via PS+ gekregen en Tearaway lijkt me ook een cool spel.. Keuzes, keuzes..
Ik betwijfel of een verkoper van Nedgame weet hoe het in elkaar zit. Gewoon doen; top games, top apparaat.