Je krijgt een nieuwe van Nintendo volgens mijn broer die bij Dixons werkt. Ik heb ook 2 keer nieuwe Wii u gekregen en hij laatst eens nieuwe 3ds.
Had niet gedacht dat de failure rate van de wii U toch best dan nog wel hoog is. Zou zeggen zoveel cutting edge technologie zit er niet in, geen warmte problemen door grote gpu/cpu's etc, dus hoeveel kan er aan kapot gaan. Heb nog nooit een kapotte Nintendo console gehad, meestal zijn ze bulletproof.
Dat was tot de Wii u ook mijn gedachte. Oude Nesjes en Snesjes die al jaren op zolder liggen zonder doos starten zonder probleem op.
Wait, wut? De technologie was simpeler en de games beter? Wat gaat er anno 2013 wel allemaal niet fout dan?
Had op een gegeven moment zelfs een mierennest in de nes, nadat er frisdrank overheen was gegaan. Ding tufte mooi verder Alleen het schoonmaken van de catridges vanwege stof was een dingetje af en toe. Maar die consoles. nes, snes n64 Gamecube waren niet kapot te krijgen
Kwamen steeds mieren uit, dus em toen maar es uit elkaar geschroeft. Mn verbazing was groot, zat vol mieren. Geen idee hoe er zoveel binnen kwamen
Ooit een SNES kapot gehad. Meteen een bij de videotheek gehuurd, schroevendraaier gevijld, printplaten omgerolen en weer terug naar de videotheek gebracht. 25 gulden en hij deed het weer ^^
Ik heb nog de NES, SNES, N64, Gamecube, 2 Gameboys, een Gameboy Color etc. etc. en ze werken allemaal perfect.