In jouw situatie was het jammer dat er geen CoD bullshit was. Anders had je maar 1 pistol kogel nodig gehad om die 10 man uit te schakelen
ik word er echt flauw van , join ik weer zit ik natuurlijk in t andere team t begon allemaal zo goed van de week maar dit weekend is het wel echt drama
Jaa viel me al op en ik kon niet switchen naar jouw team omdat ik dat in het potje ervoor al deed dus moet even wachten voordat het weer kan.
Join ik er nog 1 op Golmud is het onspeelbare rubberbanding bullshit , ben er klaar mee voor vandaag zal wel aan mij liggen maar voor mn gevoel loopt het net als op de 360 in het weekend voor geen meter
Ik heb ze, je moet bij Battlepacks kijken. Ik hoef die rommel trouwens niet, ik ben tevreden met mijn T-Rex dogtag
Dit is toch wel altijd de reden dat ik wapens gebruik met een hoge rpm. Ik haat het anders om zulke gevechten te verliezen alleen maar omdat we wapen geen hoge RPM heeft.
Hoge RPM of hogere damage per bullet. Eigenlijk hoef je bij de automatische wapens nergens anders naar te kijken.
Nou ja ik begrijp wel dat sommige mensen op wat grotere maps een SAR21 ofzo gebruiken. Maar ik merk dat ik dan zelfs op dat soort maps 75% van de gevechten binnen 15 meter heb. Misschien ligt dat aan me playstyle.
Ik vind de M416 een toppertje op dat gebied. Met 750 rpm toch niet heel langzaam maar enorm accuraat.
Ik heb een beetje een regel voor mijzelf. Ik ga niet lager dan 750rpm. Tenzij het een high damage wapen is zoals de 240b. Die schiet 650 maar doet tenminste 34 damage van dichtbij.