Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is toch logisch, dat is juist de kwantiteit en kwaliteit waar ik op doelde. De output is vele malen hoger. Sony Santa Monica is bijvoorbeeld een overkoepelende organisatie. Ze hebben daar een studio die werkt aan een nieuwe IP van Stig, ze hebben een nieuwe studio voor Cory Balrog, ze helpen mee met Ready at Dawn, ze hebben Journey/Flow/Flower/Unfinished Swan meegeholpen. Gigantisch complex van honderden mensen. En naast Uncharted heeft Naughty Dog nog een game in ontwikkeling, zo ook Guerilla.

Laatst bewerkt: 16 dec 2013
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Duidelijke taal en ook echt iets wat mij flink zou gaan irriteren. Man ik weet nog toen ik net Fallout 3 had en Skyrim...de eerste nacht flink doorjassen, maakte me niets uit. De controller was verre van leeg ook. Dit zou je dus never nooit niet meer redden met een DS4. Mag duidelijk zijn dat MS hier goed aandacht aan heeft besteed en Sony niet. Had het echt niet verwacht.

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Hoe graag wil je Ps4 aankoop verdedigen...
    Ps fanboy all the way.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Gelukkig geen last hiervan.
    Je bent wel ongelukkig met je PS4, eerst is online een probleem nu ook nog de controller.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind ook dat hin erg snel leeg is. Goede oplossing hiervoor is een 2e controller. 1 opladen terwijl je met de andere speelt. Als je er maar 1 hebt en alleen een USB kabel dan zul je tegen het scherm aan moeten zitten als je controller leeg is en je toch wilt spelen :)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Of gewoon een langer usb snoer aanschaffen :+ Ideaal is het iig niet.

7. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom a.u.b. terug in dit topic als je volwassen bent geworden, hier heeft echt niemand wat aan.

Discussiƫren kan prima zonder dit soort posts.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    IK snap ook niet waarom het aan staan als de game er niets mee doet

Killzone geeft je health status er mee weer , dan snap ik het

maar BF doet er volgens mij helemaal niks mee, is volgens mij alleen maar blauw licht de hele tijd

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Komt voor jou natuurlijk als een schok, want dat kan natuurlijk helemaal niet, er kan niets mis zijn met de PS4 :eek:

Als ik alleen maar zwart glanzende apparaten heb en die halve bouwlamp in je controller is daar op gericht, dan reflecteerd dat als een gek ja en dat is vervelend ja.

En een batterijduur van 6 uurtjes terwijl de PS3 controller dik 20 tot 25 uur meeging, dan noem ik dat ook alles behalve geslaagd.

Klopt, BF4 doet er niets mee, maar hij brand wel continue blauw. Maar ook bij Killzone komt het er niet echt uit. Je moet toch naar beneden kijken waarsoor je je ogen van het scherm afhaald.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb ik dat gezegd dat er niets mis mee is?
    Controller ben ik er mee eens dat die snel leeg is en dat is behoorlijk knullig.
    Maar het licht wat reflecteert.. Heb ik zelf geen last van en ook online heb ik nergens last van

Komt bij mij iig over als zeuren.

Plak die lightbar gewoon af...

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gast, omdat JIJ er geen last van hebt, dan hoeft dat niet te betekenen dat niemand er geen last van kan hebben. En een ding afplakken, dat vind ik van die BS opmerkingen....Zelfde als van m'n apparaat maakt herrie, nou dan zet je je geluid van je game maar gewoon harder.....

Het komt bij jou alleen maar over als zeuren omdat jij geen ene vorm van kritiek of negativiteit van je PS4 kan dulden, dat is de afgelopen tijd dan ook zeer duidelijk te merken aan je reacties.

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik geef je alleen maar een tip, en je hebt gelijk dat wat ik meemaak hoeft niet gelijk voor iedereen te betekenen.
    Daarom zei ik ook dat je ongelukkig was met je PS4, waarin je je gelijk aangevallen voelde terwijl dat absoluut niet de bedoeling was.

Zoals ik zei het afplakken is gewoon een tip om je ergenis weg te nemen en het geluid harder zetten omdat de PS4 niet te horen is een kromme vergelijking.
    Ook het Online gebeuren waarin je aangaf veel lag had en dat PSN nog veel moet leren van Live, hier spraken een aantal mensen in dit topic dit tegen maar vervolgens ga je er niet op in.

Je mag alle kritiek leveren van de wereld, daarom ga ik ook de discussie met je aan.
    Dat je gelijk zo fel reageert zegt natuurlijk wel weer wat.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.005
    Goeie tip Malla,
    Heb jij mss wat tape over?

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep, van de kerstboom:+
    Die reflecteerde teveel op mijn tv namelijk.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    aftapen? serieus?

als het niet gebruikt word kan het toch gewoon uit... zeker als de batterijduur al zo belabberd is

neem aan dat Sony dat zelf ook wel inziet en daar nog wel settings voor komen

16. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Kan ook maar iets aan de omgeving kapot gaan door jou input als gamer? Zijn er realistische physics aanwezig? Dynamisch licht? En wat je ziet in een speelwereld, kun je daar ook daadwerkelijk komen?

Zo niet, is en blijft het voor mij een decor waarin je mag spelen wat je de indruk geeft dat je de beste graphics ooit ziet... Maar in feite stelt het geen ruk voor!

Blijf dus in alle opzichten een game als bijv. Battlefield 4 indrukwekkender vinden, ook al spatten daar de graphics dan niet gelijk van je scherm af op de consoles. :b:

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben ik het mee eens, als die niet gebruikt wordt dan zou het gewoon uit moeten kunnen.
    Maar op dit moment is dat niet zo, en als je er hinder van ondervind kun je het gewoon afplakken.

Het ziet er niet uit, maar geen last er van dan (niet dat ik het zelf gebruik, aangezien ik zelf geen last hiervan heb)

18. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Overigens lees ik meer dan eens dat de blu-ray drive geluid maakt. Dat doet die van mij ook, maar als je dan je schijfje schoonmaakt dan neemt het geluid drastisch af.

Bij mij doet hij dat geratel overigens alleen bij bf4 en niet bij nfs: rivals, zelfs niet als die disc vies is. Heel apart allemaal:p.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mijn disc kan niet vies zijn, heb maar 1 game en die is de ps4 nog niet uit geweest :+

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat maakt het nog niet meer studios. 2 of 3 games het blijft een studio.
    Maar misschien bedoelde we beide iets anders. :)

Deel Deze Pagina