Maakt niet uit man, haha. Ik zit inderdaad nu randoms te helpen/pesten. Maakt het wel wat minder fun. Moet zo toch weer weg.
Wat ook handig is, is dat je ook in principe jezelf kunt helpen. Mocht je moeite hebben met een bepaalde race, of ben je gewoon ver van een repair dinges, dan kun je gewoon even via overwatch jezelf repareren.
Vond dit wel een mooi filmpje van AC Blackflack http://www.youtube.com/watch?v=Q0wtv8rCTGE&list=PLZLTS4u9M_2p4ljxvajbLfzX47uxTjAPi
Hoe spelen jullie NFS? Ik vind dat always online maar slecht uit de verf komen. Sure soms kom je iemand tegen maar er ontbreekt vervolgens elk spelelement. Kan je ergens een race plannen oid? Head 2 head is simpel, maar verder heb je totaal geen tijd om ook maar iets te plannen als racer Verder racet het wel heerlijk. Net bijna 200.000 binnen gesleept
Oh als die nog €30 waard is dan heb ik ook nog wel wat games liggen. Dacht dat zelfs games als GTA V geen inruilwaarde van €30 zouden hebben
Ik speel het als een offline racer. Rijd een beetje rond en doe wat op mijn pad komt. Met dat online gebeuren houd ik me helemaal niet bezig.
Zou vandaag dan toch eindelijk de dag zijn dat ik een race ga winnen van een xbw-er? Nog steeds geen verzendbevestiging. Ik zal ervan opkijken als ik het nog dit jaar krijg. Fiasco, jij werkt bij de Saturn? Trek eens een Fifa 14 en Ass Creed uit de schappen en stuur het naar me op.
Ugh, als jij die verschrikkelijke webshop kan hacken en er een Emme Watson-forum van kan maken krijg je de games graties.
Hm, zal wel 10 zijn geweest denk ik. Weet het niet zeker. Ik was ook gewoon een paar meter van mijn schuilplaats.
Ik heb NFS ook gehaald vanmiddag, dus wie me nog niet heeft toegevoegd en graag iemand in z'n autolog heeft die er niks van bakt.. psn naam is Delphiki_NL Ik weet ook niet zo goed waarom ik hem gekocht heb want Hot pursuit en Most wanted heb ik amper gespeeld.. maar NBA halen naast Fifa is ook wat zinloos en Knack, Skylanders, Lego etc zijn niet aan mij besteed
Ik wil er de hele tijd maar niet aan beginnen. Sowieso ben ik nog met Knack en AC:BF bezig maar kweenie... Kwil em wel spelen maar toch ook niet, beetje vaag :/