1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook zonet verzendbevestiging gekregen :p
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Woensdag kan ik ook aan de slag

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan allemaal wel kloppen idd. Want volgens mij stond overal dat webshops de 16e weer een nieuwe lading kregen. :)
     
  4. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook bevestiging. Vrijdag besteld en nu onderweg
     
  5. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel dat Microsoft de mensen die de day one versie hebben besteld.Ons konden verwittigen om te zeggen dat ze er geen meer hebben.In plaats van ons zo te laten wachten het is nu toch al 14 dagen geleden
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Verzonden!!! \o/\o/\o/\o/\o/
     
  7. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja die van mij ook! Zaterdag besteld..

    Alleen de tweede controller die ik er bij heb besteld nog niet..? Iemand hier ervaring mee? Zou wel jammer zijn als die veel later komt...
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2013
  8. o0o vj o0o

    o0o vj o0o New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    My thoughts exactly, vertel dat gewoon en doe een goed voorstel = tevreden klant.

    Echter om dan iets op back-ordered te zetten en niet zeker te weten of er uberhaubt nog day ones komen en er niks aan te doen is nogal laks. Ik vraag me af hoe lang ze het zo zouden laten als men geen contact zocht.
     
  9. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb juist met de Belgische store gebeld.
    En die man zei je kunt beter de bestelling annuleren en een gewone versie van de one bestellen.
    Heb ik hem maar geannulleerd.Moet ik hem maar opnieuw bestellen.Hoelang gaat dit weer duren:mad:
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deze One wordt trouwens met UPS verstuurd. Als het dezelfde UPS chauffeur is als destijds met al die kapotte 360 consoles, dan ziet die me al staan. :+

    Benieuwd hoelaat ze komen, heb nog nooit post voor 12 uur gekregen. En hopelijk ben ik thuis dan. Wat doet UPS als de klant niet thuis is voor het pakketje???
     
  11. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ligt eraan of je moet tekenen bij ontvangst, Wanneer dit niet het geval is zullen ze het bij de buren afleveren waarschijnlijk ;)
     
  12. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Als er bij amazon.de bij de ghost bundel staat dat tie niet voorradig is, hoelang duurt het dan ongeveer voordat je die dan in huis heb?

    Ga morgen ook een one bestellen in duitsland
     
  13. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik hoop dat hij er voor 12 uur is! maar toch raar dat ze alleen de xbox op sturen en niet de controller..
     
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Scheduled Delivery:
    Tuesday, 12/17/2013, By End of Day

    Voor 12 uur word het hier niet, Wel blij mee want dan is hier toch niemand thuis.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zag het ook bij de mijne!!! Amen!!! _O_
     
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Oh eerste 4 uur vrij morgen, Laat hem dan toch maar voor 12 uur binnen komen :+
     
  17. LucianoDS_

    LucianoDS_ New Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag als je de normale versie besteld inplaats van de day one edition.
    krijg je dan ook die day one patch erbij die je moet downloaden of moet je die extra erbij kopen ???
    en nog een vraag wie heeft ervaring met computer universe daar staat dat er een levertijd is van 1a2 weken is dat waar ??
     
  18. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Day one patch krijg je gewoon. Zoals elke patch is dat gratis. Computer Universe heb ik zelf nog nooit van gehoord, maar volgens mij zijn de bekende kanalen (amazon,microsoft zelf) net zo snel. Ik zou zelf nooit bij een onbekende site bestellen.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2013
  19. Lucky Luke

    Lucky Luke New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is ook onderweg vanuit Eindhoven. Afgelopen vrijdag besteld via Microsoft.de. Volgens schema eind van de dag in mijn bezit. Toch redelijk snel.

    Moet gewoon heel de dag werken. Dus hoop dat ze 's avonds nog bezorgen of anders bij mijn buren. Is UPS.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Day One betekend alleen gratis FIFA, controller met een tekst erop en een achievement. Patches zijn natuurlijk gratis en maakt niet uit welke versie je hebt. :)
     

Deel Deze Pagina