FC3 Blood Dragon effe binnengehaald. L.A. Noire en RDR heb ik al, voor de rest zie er niet zo veel leuks tussen
Enkel far cry gedownload, de andere die jullie mij hier aanraden,lijken mij niet te boeien.. Mss de cave morgen nog kopen.
Komen weer wat games in de sale de komende tijd. Tot nu toe ziet het er voor mij nog niet zo interessant uit als de sale van vorig jaar, maar wellicht komt er nog meer. http://majornelson.com/2013/12/16/countdown-to-2014-deals-start-tuesday/
Marvel vs Capcom 2 en Ultimate Marvel vs Capcom 3 en al zijn DLC worden van marketplace afgehaald omdat Capcom de licentie voor het gebruiken van de Marvel characters niet heeft verlengd. Vanaf 26 December is de game niet meer verkrijgbaar via marketplace tenzij het in je download geschiedenis staat, maar nog wel via retail als ze nog ergens in de schappen liggen. MvC2 en UMvC3 tot 83% korting. Oftewel UMvC3 is rond de €5 euro. Voor mensen die maar ook een beetje geïnteresseerd waren in de game is dit een mooie kans. Het loopt vanaf 17-26 dec.
Heb laatst bij de Ubisoft sale From Dust gehaald (€ 3,74), een verrassend goede game! En als full game nog Ghost Recon Future Soldiers voor € 5,- Zat best wat mooie games tussen.
From Dust was echt een toffe game ja, jammer dat ze het spel nooit uitgebreid hebben (ze zouden namelijk een creator mode en coopmode erin doen)
Kan je eigenlijk met een 48 uur lidmaatschap ook die Gold Exclusives pakken? Lijkt me wel iets voor Microsoft om het te blocken.
WD opnieuw... Borderlands 2 deals vandaag en komende week nog meer, waaronder Bioshock Infinite, Spidey / Wolverine en lading arcade games.
Vreemd genoeg is de vault hunter upgrade pack 1 niet on sale.. Weet iemand of ik upgrade 2 kan gebruiken zonder deel 1??
Ik heb vandaag de Seasonpass gekocht, als je de seasonpass hebt, kun je pack 1 gratis downloaden. Ik weet niet of jij die hebt? Ik weet niet of je zonder pack 1, wel pack 2 kunt gebruiken.
Nee ik vond de season pass net ff iets te duur, dus als iemand anders het weet, graag zsm ff antwoorden want de aanbieding verloopt over 2 uurtjes!
Misschien dat je wat hebt op aan het schema op de BL2 website: Link Als ik het goed lees, kun je met elk pack 11 levels omhoog en verdien je betere wapens. Alleen heeft pack 2 ook digistruct peak challenge en nieuwe customizations voor je character. Maar ik heb verder geen ervaring met pack 2 en ik weet niet of je het kunt gebruiken zonder pack 1.