dankje dan word het denk ik toch via microsoft frankrijk of duitsland want ik lees hier van heel veel mensen dat die redelijk snel zijn
Als je op die link van Divimus hebt geklikt, dan moet je het ergens rechtsboven zien staan. Staat die op DE, dan hoef je alleen maar de betalingsmethode toe te voegen en je kunt met hetzelfde MS account via de DE store inkopen doen!
Yeey die van mij is om 4:00 aangekomen in utrecht.. Kan niet meer lang duren... Controller nog steeds niet verzonden door ms.de
Waarom is deze zo duur: http://www.amazon.de/Xbox-One-Premium-Bundle-Ghosts/dp/B00EPFW63K/ref=pd_rhf_gw_p_t_2_2JDH
Okej dankje, Ik ga denk ik de Ghost bundel daar bestellen, staat alleen dat tie niet voorradig is. maar dan komt tie er vast wel weer toch? Ik heb er geen haast bij kan wel ff wachten
Hier ook Delivery end of the day!! Maar ja ik ga hem mooi inpakken en onder de boom leggen. Het is dan ook een kerstcadeau . Zal nog ff geduld moeten uitoefenen.
Mensen die m ook vandaag krijgen van MS DE, Is bij jullie de betaling al wel afgeschreven bij mij namelijk nog niets. Of gebeurd dat pas na ontvangst.
Hier nog niets toen die net verzonden was. Edit: Nog steeds niets afgeschreven. Edit 2: Net bezorgd! \o/ Zelfde chauffeur ook die al mijn 360 problemen heeft verstuurd.