Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb hetzelfde, lijkt vooral alsof het met de kou te maken heeft. Als ik veel buiten ben en hem vaak uit mijn jas haal, wilt hij nog weleens uitvallen.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Speciaal voor jullie te koop:

:p

3. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Wat is dat? Iets van de Volkskrant ofzo? Met die letter V op de rechterkant.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Waar moeten we die bestellen? :cool:

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Laatst bewerkt: 17 dec 2013
  6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ben vrijdagavond 30 minuten bezig geweest om de iPhone weer aan de praat te krijgen.
    Stapte mijn steenkoude auto in en de iPhone 5 viel in de dashboard houder helemaal uit.

Heb in mijn dashboard kastje altijd een Lightingkabel liggen voor het geval dat maar het opstarten via de usb van mijn autoradio duurde 30 minuten.

7. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    @McSparkle: Makes sense haha, had echt geen idee waar ik naar keek.

@Melbuuln: Ik moet ook vaak 10 minuten wachten, meestal als ik hem dan weer aanzet doet hij het weer al loopt de batterij dan wel sneller leeg.

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb 'm inmiddels binnen. Prima hoesje :cool:

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ook maar besteld dan :cool:

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dacht eerst altijd dat ik wifi problemen thuis had. Heb nu echter een blackberry Z10 van het werk en die heeft constant verbinding en werkt perfect op de wifi. Mijn iPhone 5 met iOS 7 vind helft van de tijd het wifi netwerk niet en is met verbinding zo traag als stront?!

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De iPhone 5 maakt toch geen verbinding met de Ziggo Hotspot ?
    Mijn iPhone 5 heeft de nare eigenschap dat deze liever een verbinding maakt met Ziggo Hotspot en met mijn normale netwerk.
    Moet thuis altijd handmatig omschakelen naar het andere Wifi netwerk.

12. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Je kan gewoon je normale netwerk als default inzetten toch?

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Kan alleen kiezen uit Verbind met netwerk en Vergeet dit netwerk.

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Er is geen Ziggo hotspot in de buurt. Hij probeert ook steeds automatisch met het goede netwerk te verbinden. Dit gaat echter of slecht of helemaal niet.
    Dacht altijd dat het aan wifi lag totdat ik merkte dat de blackberry geen problemen heeft.

15. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    iOS 7 gejailbreaked. :D Er zijn nog niet veel tweaks maar heb toch al 4 belangrijke. Mobile Substrate moet ook nog worden geupdate, die komt ergens in de aankomende dagen en gewoon via cydia zelf.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zag op de iPad een functie (klik in de adresbalk, zag zo snel niet welk icoon) dat een artikel op een website volledig ontdaan werd van alle andere blokken / links etc op die site (soort easy reading mode). Hoe doe ik dit met Safari op de Mac? Zie een read it now optie, maar dan gaat ie hem eerst converteren en krijg ik hem vervolgens via Readability, op de iPad ging het direct en zonder externe service.

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Naast het refresh icoon staat een knop met reader. Kan niet op alle websites (XBW bijv. niet), als het kan is de knop blauw.

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Binnenkort m'n iPhone 4 maar vervangen door een 5. Kan weer m'n Abbo verlengen. 212 euro bijbetalen voor een iPhone 5 64 GB :cool: Blijkbaar willen ze van hun voorraad iPhone 5's af. 64 gb versie is maar iets van tientje duurder dan de 32 gb versie. En de 5S is veel te duur en zit te weinig improvement in voor die prijs tegen over de iPhone 5. Bovendien ga ik meteen 2 generaties omhoog, ook al bevalt m'n 32gb iPhone ook nog wel.

Maar m'n zusje wou m'n iPhone 4 wel hebben.

Alleen m'n oude Abbo had onbeperkt 3G internet, en ga nu naar 2GB per maand. Geen idee hoeveel je daarmee online kan. Heb het nooit bijgehouden hoeveel ik verbruik :+ was toch altijd onbeperkt.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Man, sinds iOS 7 heb ik nog nooit zoveel last gehad van crashes. Zowel Safari als Chrome crashen meerdere malen per dag op m'n Air. Is daar iets aan te doen?

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Jongens, wat verwachten jullie hier van de iWatch? En belangrijker, wanneer verwachten jullie die? Gister is de nieuwe Pebble Steel geïntroduceerd en die vind ik er toch wel erg tof uit zien en zit al langer over een smartwatch te denken. Twijfel of ik deze zal aanschaffen, of toch zal wachten op de iWatch...?!

Deel Deze Pagina