Welkom in mijn topic.
Ik heb een aantal spellen staan die ik eventueel wel wil ruilen tegen andere.
Zowel van de Xbox360 als van de DS enz
Wel naar waarde ruilen/kopen aub.
Algemene info:
1. Al mijn games zijn in goeie staat, tenzij anders vermeld.
2. Al mijn games zijn PAL.
3. Speciale vermeldingen staan erbij. .
4. Alles heeft een boekje & doosje.
5. Ik probeer dagelijks het forum te bezoeken. Krijg je toch niet meteen antwoord? Heb dan een beetje geduld, ik zal wel reageren. Je kan ook altijd PM'en.
6. Ik heb nog andere threads.Links staan in me handtekening.Ook tegen die spullen kan gerolen worden.
7. Aantal goede deals: 418
8.
Aantal slechte deals: 6 , met Jynx en evert99 en Intraxz en Rickkkkk. Spellen nooit ontvangen . Wesley21 , beide spellen extreem beschadigd en niet speelbaar. Cichlide Xbox360 gekocht en bleek defect te zijn..
LET GOED OP DEZE GASTEN!!!
9. Word het spel niet ontvangen door een van de partijen, word het goed besproken om er beide goed uit te komen
10. Ik sta op de Trustedlist (
KLIK HIER ), dus een vertrouwde verkoper.Jij als wederpartij zal de spellen eerst versturen.Na ontvangst zal ik mijn spel versturen.
12. Afspraak = afspraak. Zijn we tot een deal gekomen , hou je je daar ook aan.Niet later erop terug komen.
13. Ik ga geen lange discussies aan waar ruzie uit voort kan komen.
14. Word er gescholden in PM of in mijn topic , meld ik het direct bij een moderator.
15. Ben je korter dan 6 maanden lid op het forum . zal jij ook het spel eerst opsturen.Daarna pas ik
16. Heb jij minder dan 100 posts op het forum , zal jij je spel / geld eerst opsturen en na ontvangst zal ik mijn spel / geld opsturen.Dit omdat ik te vaak bedonderd ben door mensen die net komen kijken op het forum en ik er problemen door krijgen.Excusses voor de leden die wel eerlijk zaken doen.Echter krijg ik problemen met moderators en administrators door al dat gezeur als het mis gaat en ik wil die mensen niet meer tot last zijn.
Ik ben ook opzoek naar de Assassins Creed limited editions.
Het gaat me hoofdzakelijk om de poppen die erbij zitten.
Heb je het complete spel , wil ik die ook eventueel wel overnemen.