Ja die voorkeur kan je geven inderdaad, Maar dan alsnog wat geld dan in dit geval Asjemenou zijn mening als die dan uiteindelijk toch niet mee kan/gaat? Daarnaast gaf ik ook alleen een voorbeeld.
Als die meegaat bedoel ik. Ik gaf het ook aan als voorbeeld. Niet alle mensen van XBW wonen in Zuid-holland, Brabant. Komen misschien ook wel mensen uit Noord-Holland/Drenthe
Ja maar dat heeft alsnog niets te maken met de vraag waarom zo speciaal Februari & een zondag. In het noorden is het dan gewoon dezelfde dag hoor De datum lijkt mij alsnog het belangrijkste.
Datums voor het karten: Binnenbaan: Zondag 16 februari Buitenbaan: Zondag 25 mei of Zondag 22 juni (ligt eraan wat voor weer het is)
Waarom die datum? Is er gestemd over de datum of kwam dit jou het beste uit. Prik gewoon is wat meer datums in meerdere maanden misschien kunnen op deze datum wel de minste mensen. Zo sluit je misschien meteen al mensen uit.
Waarom perse de 16de februari?? Als je nou gewoon een aantal datums openzet en gewoon laat kiezen. Lijkt mij beter dan als eenling een datum bepalen die jouw uitkomt.
Niemand geeft voorkeuren qua datums aan dus het schiet weinig/niks op. Heb 3 datums dan maar gekozen omdat niemand reageerde. Wil graag dat mensen hun voorkeuren geven qua banen en datums, dat zou wel fijn zijn. Dan kan ik dingen gaan regelen
Zal ik maar beginnen dan, Zaterdag of Zondag maakt mij niet zo veel uit. De kosten maken mij ook niet uit. Ik heb het liefst na 25 Maart dit komt voor mij (en ook potjezout) het beste uit aangezien ik dan 18 word en zelf mag gaan rijden. In de zomer is een buitenbaan het leukste dus een binnenbaan dan nog en evt later nog eens een buitenbaan.
Misschien goed om de datums in de OP te zetten. Ik heb geen voorkeur voor een datum, ze zouden alle drie prima zijn. Heb nog nooit buiten gekart, ben daar wel benieuwd naar en kijk ernaar uit, maar binnen is ook prima Zaterdag of zondag zou mij om het even zijn. Reden dat ik nog niet gereageerd had is dat k eigenlijk nooit in dit deel van het forum kom... Zit altijd in de Forza-sectie van XBWracing.
Ik zou wel mee willen karten. In Grootebroek is het wel leuk rijden, maar in Utrecht is het een beetje centraal. Als we bijvoorbeeld in Grootebroek gaan kan ik een arrangement regelen met eten( sate + patat ) en 3 heats karten. van 50 euro voor 37 euro.
Plaats, datum, tijd en evt kosten maken mij niet zoveel uit, dus plan maar wat in het voorjaar. Het mooist is voor mij zondag, behalve 30mrt. Grt .P
Was eigenlijk wel van plan om het op 30 maart te houden Had eigenlijk iets bedacht, weet niet of de mensen het leuk vinden. Om in het voorjaar een binnenbaan te pakken en rond de zomer mei/juni/juli een buitenbaan te pakken. Wat vinden jullie daarvan?
Begin ik niet aan , Levi (potjezout) wilt ook graag mee en wou ook wel graag met mij meerijden. Niemand lijkt de datum een probleem te vinden dus n'a 25 Maart zou ook niemand een probleem vinden denk ik.
Heb zitten kijken voor de buitenbaan Berghem, maar dat vind ik zelf wel een beetje duur. Weten jullie nog toffe buitenbanen?