Waarom blijf je steeds op je onderwerp hangen? Leuk dat je de One's voor meer geld kan verkopen, maar XBworld doet hier niet aan mee. Wat is hier zo lastig aan om dit te begrijpen? Marktplaats is eerder een plek voor jou o.i.d!
Ze zijn nu ook al makkelijker te krijgen....dus de kans groot dat hij er mee blijft zitten.... Ik moet van het weekend weer naar familie in Limburg en dan ga ik ook naar aachen. Als ze daar te koop zijn zal ik het hier melden. En aub verkopen doe je op marktplaats niet hier...
gast is sinds 2004 actief hier en grotendeels alleen om handel te drijven. blijf het triest vinden als je zo aan je zakcentje moet komen. maar goed ik zal iedergeval volgende week ff kijkje nemen of er nog meer liggen in mm herzogenrath, mocht het zo zijn dan laat ik het hier weten.
Gisteren heb ik er 2 kunnen kopen via Marktplaats voor 580 euro de ghost bundel. Dat vind ik nog best een redelijke prijs, meer zou ik er ook niet voor over hebben overigens. Die afzet prijzen zijn gelukkig verledentijd
Hoelang duurt het om en nabij als je 1 via de microstore besteld , dat je hem in huis hebt ? Er van uitgaande als ik nu bestel .
Jammer dat deze website niet aan bronvermelding doet, zoals al eerder aangegeven komt het oorspronkelijke bericht van mijn collega Joni uit België die het op 23 november geplaatst heeft. Het bericht is dus sowieso niet actueel aangezien deze website het bijna een maand later ineens als 'nieuws' naar buiten brengt. [Edit] Inmiddels contact gehad met de eigenaar van de website, deze geeft inderdaad aan dat het nieuws niet actueel is. Toch nog maar even extra benadrukken voor mensen, voordat jullie vol goede moed afreizen naar het filiaal
wow bekside, wat ben jij een nazi zeg! Ik ben verdomme al super lang aan het sparen voor een xbox one en dan kan ik er eindelijk eentje kopen, zijn ze allemaal weg omdat jij ze op koopt om vervolgens voor veel meer te verkopen?! Serieus, voelt dat nou goed, andere mensen hun geld afhandig maken?!
Godverdomme zeg. Kan niemand hier zich gedragen? BekSide, we snappen het. Je koopt consoles in het buitenland en verkoopt ze hier met winst. Top, maar niet iedereen hier kan dat hebben, dus ik wil je bij deze verzoeken dat ook niet meer te posten.
Ik kan er echt niet tegen als mensen hier komen om hun console voor een belachelijke prijs te verkopen, hopelijk worden ze gebanned door een moderator.
Jongens, voor dat soort zaken is een report knop die direct naar moderators gaat. Ik heb er gisteren ook op gedrukt. Als we XBW nog een beetje gezellig willen houden voor de leden en nieuwkomers, laten we ons dan een beetje als volwassenen gedragen ok?
Ach negeer hem toch, komt hier even kicken op reacties van andere en ontvangt het liefst nog schouderklopjes en complimentjes.