Toch nog eens een mening waar ik het mee eens kan zijn. Als ie echt niet in de top 30 staat tenminste. Je noemt Oblivion en niet Skyrim. Dat is een +1 en een koekje voor jou!
Last-gen, current-gen, Virtual Boy, Dreamcast, alles! Hij komt zelfs al op de PS5 en de volgende Xbox uit, zodat je hem over 6 jaar daar ook op kunt spelen.
Ik blijf niet klagen over games die hoger/lager hadden moeten staan. Dus; ... eh fuck it, deze game had veel hoger moeten staan!
Na drie jaar en miljoen keer gezien te hebben nog steeds kippenvel. De perfecte trailer, de perfecte game imo. Vanaf het moment dat je de Omega 4 Relay ingaat tot het einde, niet normaal goed.
Ik weet niet of hij hoger of lager had gemoeten maar het is wel mijn favoriete deel uit de serie tot nu toe. Ik vond de balans tussen verhaal, rpg elementen en shooter actie hier precies goed.
Ik moet eerlijk gezegd nog steeds beginnen aan Mass Effect 2. Ik ben juist niet begonnen omdat ik graag eerst 1000 gamerscore wou hebben op Mass Effect 1 maar ik was te lui om het nou constant overnieuw te spelen.
Als jullie nou allemaal eens je energie gaan steken in de Mirror's Edge Time Trials, dan had die op 1 gestaan.