Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Zijn die niet alleen voor pc? Die nummer 10 van Triton lijkt me anders wel watook die nummer 2 van de 1 jaar oude lijst klinkt erg goed. 65 euro maar en met surround!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Laatst bewerkt: 13 dec 2013
  3. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    En? Bevalt hij?

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Amazing!
    Als ik dit eerder had geweten dan was ik hier eerder aan begonnen. Hoewel het nu een top start is met de PS4 :thumbs:
    In eens bizar om nog te spelen via het geluid van de Tv. Lijkt nergens meer op en het geeft inderdaad een extra dimensie aan games als Killzone.
    Kan niet wachten op de Voicechat update voor Killzone op de PS4.

Aansluiten werkt perfect en het werkt. Je kunt ruim van je tv af zitten wan de MixAmp leg je gewoon naast je neer of voor je op tafel. Je hebt dus dan wel twee kabels lopen van PS4 USB en de Digital kabel. Maar voor mij niet storend.

5. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Mooi zo, ik had inderdaad dezelfde ervaring. Moest je hem nog updaten?

6. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Heb de Mixamp direct na t uitpakken aan de Pc gehangen voor een update. Dus niet eens getest of het nodig was maar direct de nieuwste firmware erop geknald. Ging als een trein, dus dat is ook makkelijk.

Bizar hoe goed die microfoon lijkt te zijn. Ontzettend zacht een bericht inspreken lijkt heel verstaanbaar opgenomen te worden. Nu alleen nog Killzone gespeeld met de headset dus wil vanavond FIFA 14 eens proberen.

Jij speelt ook met de Mixamp op Pro mode? (Rechtsboven) Want bij sports games schijnt de functie links onder mooi te zijn. Ga het vanavond maar eens proberen.

7. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Nu nog een goede headset die compatible is met de Xbox One in surround. Of is die er al?

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Iemand met een Turtle Beach PX4? Het lijkt voor mij de ideale headset; zonder allerlei kabels toch surround sound. €150 is nou niet echt goedkoop maar dat draadloos is toch een erg groot pluspunt. Hoe is de geluidskwaliteit?

Laatst bewerkt: 16 dec 2013
  9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben ik ook benieuwd naar. Twijfel tussen de plantronics 780 en de PX4.

Wel een prijsverschil, maar wil weten of dat het waard is.

10. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik heb hem standaard rechtsboven inderdaad, maar ik dacht dat dat je zo het geluid krijgt zoals de devs bedoeld hebben (geen hardere voetstappen enzo). De stand voor sports games heb ik ook over gelezen, maar die speel ik nooit. Zullen we vanavond samen Killzone doen? Ben wel eens benieuwd hoe de mic van een astro klinkt. M'n PSN is vanDulken.

Ik had overigens met BF4 wel even moeite een goede balans te vinden tussen game en voice audio. Ik had moeite de ander te verstaan boven al het geweld aan alle kanten.

Edit

Laatst bewerkt: 16 dec 2013
  11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Thanks voor de Edit!
    In elk geval mooi vanmiddag kunnen testen. Gezien de resultaten die we geboekt hebben lijkt de Astro A40 zelfs daar voordeel in te geven ;)
    In elk geval super headset. Ontzettend duidelijk en prettig om volume van Game & Voice audio te kunnen bepalen.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Denk dat ik eindelijk weet welke ik ga halen. De Tritton Ax pro+ true 5.1.

Reviews zijn erg lovend en 150 euro vind ik nog enigzins redelijk.

13. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Absoluut doen... Mits je geen dikke 5.1 set om je heen hebt staan kan ik zeggen dat de audio ontzettend veel toevoegt aan een game. Was al overtuigd bij Killzone maar zelfs een sports game als Fifa 14 op de PS4 wordt indrukwekkender. Game nu gewoon standaard met mijn Astro A40 op terwijl ik dacht deze alleen tijdens de Multiplayer te gaan gebruiken.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dit word denk ik ook mijn keuze.
    Reviews zijn in elk geval goed!

15. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ook met een dikke 5.1 set om je heen kan een koptelefoon wat toevoegen ;).

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Marx,

Op wat voor manier?
    Ben ik wel benieuwd naar.

Heb zelf een goede 5.1 set namelijk en twijfel nog een beetje om een dure gaming headset aan te schaffen.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Stel je partner wil een boek lezen in dezelfde kamer. Dan kan hard game geluid erg afleiden.

Denk dat je in shooters ook voetstappen duidelijker hoort met een headset.

Ik hoor namelijk kleine details in muziek ook beter via een koptelefoon/oortjes dan via de speakers.

18. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Deels inderdaad vanwege mijn vriendin zodat ik op een harder volume kan gamen maar bovenal vanwege de immersie in de game. Vooral met shooters word ik nu meer meegezogen. Ik heb mijn svs ook redelijk ver terug geschroefd qua volume ivm het wonen in een flat, als ik die verder kan open draaien is de noodzaak om met die koptelefoon te gamen ook minder.

Ik vond het ook veel geld voor een koptelefoon, 200 euro voor een koptelefoon is veel geld maar heb er nog geen seconde spijt van gehad. Heb alleen de chat nog niet kunnen testen, heb de headset wel geupdate. Ik kan niet in je portemonnee kijken maar ik vind het elke euro waard.

19. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er al headstes voor de xbox one te krijgen?

20. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Turtle Beach heeft er een paar in de planning, maar die komen begin 2014 ergens. Waaronder de XO7.

Deel Deze Pagina