Recommendation: Yeah, get it, for crying out loud. http://www.escapistmagazine.com/art...tter&utm_medium=twitterfeed&utm_campaign=auto
Ik ben benieuwd. Eigenlijk vind ik het wel jammer dat Clementine de hoofdrol heeft. Echter was Season 1 fantastisch, dus heb ik ook zin in Season 2. Vanmiddag maar spelen.
Season pass gekocht 15,-. Speel nu. Alleen speelde ik de trial. Hoe unlock ik de echte game met de pass dan
Hahaha, ik weet niet eens meer wat de cliffhangers waren. Omdat ik hem zo snel achter elkaar door heb gespeeld.
The Wolf Among Us is 4,79 euro, maar The Walking Dead season 2 ep. 1 is dan weer 4,99 euro. Beetje jammer, want ik heb nog 4,91 euro op mijn account. Dan wacht ik nog wel, want ik heb geen zin om meer geld uit te geven. Ik heb wel de trial al gespeeld, maar Telltale blijft technische problemen hebben met hun games. De framerate zakt echt naar een bedroevend niveau bij de actiescènes.
The Raven heeft nu ook een episodische game zie ik. Ga alleen niet elke keer 10 euro dokken. The Wolf Among Us download ik wel eens als ze allemaal uit zijn (en in de aanbieding). Zo ook voor Walking Dead. Vind 5 euro voor (ongetwijfeld weer) een uurtje spelen iets te veel van het goede. En dan zit je in de game en moet je paar maanden wachten op volgende episode. Dan maar een jaartje wachten. Kan ik ze achter elkaar spelen en is de kans groot dat ze weer met regelmaat in de aanbieding zijn. Wel de trial al even gedownload. Hoop dat het technisch nou wel een stuk beter is. Ergerde me kapot aan de bugs in season 1.