Huh, hoe kan het nou dat ik op m'n nieuwe Samsung tablet witte subs heb en overal gele? Op m'n S4, Xbox en op de iPad zijn ze geel. Iemand een idee? DNS is overal op US.
Op mijn xbox waren ze eerst ook altijd geel, maar na de laaste update van de netflix UI zijn ze wit. Misschien even de netflix app herinstalleren.
Ik heb dit maar eens geprobeerd. Kost zo'n 15 euro. Kan je geen buil aan vallen. Voorlopig werkt het! http://www.lifetimenetflix.com
Nou, als dat net zoiets is als dat goedkope Spotify gedoe werkt het of maar tijdelijk of wordt je account verwijderd.
Dit werkt middels duurdere US accounts waarmee je een account met 4 mensen mag delen. Maar we gaan het zien.
Ik heb veel te vaak connection problemen met netflix op m'n xbox.. Iemand anders daar ook problemen mee? Een idee wat ik eraan kan doen?
Had het gister al gezien, gelukkig zijn de al te erge spelfouten in deze 'geocities'-lookalike website inmiddels al wat verbeterd.. Maar heeft toch een beetje een piramide constructie, na een jaar ben je afhankelijk van andere leden die lid worden, gebeurd dat niet dan gaat dat ten koste van de kwaliteit, hoe minder lidmaatschappen hoe minder je kunt kijken tot uiteindelijk het geld op is..
Nu nog de Nederlandse, ben daar nog wel even zoet mee. Maar had al wat gevonden zat iets in me dns instellingen ja. Nu zou die het beter moeten doen, kon in ieder geval wel weer normaal op netflix.
Voor USA content het volgende... 109.123.111.24 109.123.111.24 Het werkt op de ps3, ps4 en iPad bij mij.
Ik kan maar niet begrijpen waarom jullie zo moeilijk doen met DNS adressen die de helft van de tijd niet werken. www.unblock-us.com Kost je iets meer dan 3 euro per maand maar dan heb je ALTIJD toegang tot ALLE catalogi van Netflix.
De dns die ik gebruik, werkt gewoon. Snap niet dat je gaat betalen voor iets wat gratis kan. Ik gebruik netflix elke dag en heb geen enkele probleem met die dns.