[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. mikeevl

    mikeevl Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat nieuw ?:p nog nooit gespeeld zoiets
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Sinds deze week zit de creator erin, waarmee je custom races en deathmatches kunt maken (en hosten).

    Via quick job kun je andere die hun eigen gametype hosten joinen.

    EDIT: Rockstar gaat overigens ook zelf de allerbeste gametypes in de vote opties gooien aan het eind van een match.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wel mooi geregeld. Ben nu al even niet meer on line geweest door drukte prive. Kom snel weer online mannen.
     
  4. mikeevl

    mikeevl Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal is gaan kijken bij quick jobs haha heb wel zin in eentje maar je kunt niet kiezen uit creations ?
     
  5. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Damnn ik zat 10 jaar geleden voor mn gevoel hier voor t laatst, in werkelijkheid 4 of 5, maar heb dus weer een xbox gekocht voor dit spel!!! Man wat is ie vettt

    ps waar is t intro topic gebleven>>?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
  7. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1
  8. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
  9. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1

    Denk het ook niet.....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Bah, wat een waardeloze troep is dat beheer van Rockstar bij deze multiplayer. |:-

    Vriend van mij is in de cheater matchmaking pool beland omdat hij een bounty killde van 1 miljard (geplaatst door een cheater uiteraard). Nu mag hij 4 maanden tot 2 jaar in die pool uitzitten. (Oftewel, wanneer de game allang doodgebloed is door dit soort praktijken). Blijkbaar is hij automatisch geflagged omdat hij meer dan zoveel miljoen op zijn account heeft daardoor.

    Ook veel klachten op internet. Ook gewoon mensen die het geld ontvangen van anderen, terwijl dit in eerste instantie alleen zou moeten kunnen als je een job met die persoon doet.

    Rockstars reactie? Ja, je hebt niks te vrezen als je niks fout doet. Ja dag, ga jullie prutswerk eerst maar eens fixen, zoals iedere andere ontwikkelaar dit zou doen.

    Ga wel een game spelen die wel fatsoenlijk werkt en niet in alpha-beta fase zit. Ben het zat met deze aanfluiting. Geniet ondertussen wel van de single player zodat ik zo snel mogelijk die aanfluiting van een multiplayer kan vergeten.
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Wacht, Hij ziet een bounty van een miljard.
    En hij denkt: "Dat is vast legit, helemaal geen cheater!"
    Killed em, krijgt een fucking miljard.
    en gaat klagen dat hij badsport is?
    Eigen schuld. Of hij is als baby op zijn hoofd gevallen.
    Voor dat tweede kan hij bezwaar indienen. Gewoon ticket maken.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Lol, dus als je een bounty hebt van een miljard kan niemand je wat maken? :+
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Nee.

    - Hij ziet een bounty op zijn vriend nadat hij de game joinde.
    (tip: de bountyprijs zie je alleen als de bounty ingesteld wordt en je op dat moment in de game zit).
    - Hij killt hem.
    - Ontvangt 1 miljard. Nou, ok?
    - Volgende dag, cheater pool voor 4 maanden - 2 jaar.

    Dan nog slaat het nergens op. Je had die gast net zo goed per ongeluk kunnen killen en het geld kun je niet weggooien ofzo.

    EDIT: overigens weet ik niet hoe jij games speelt, maar ik ga niet denken als ik een persoon op mij zie schieten: beter laat ik mijzelf sterven, aangezien het mogelijk die gemodde bounty is.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
  14. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Dus zijn vriend kreeg een bounty op hem van een miljard. Slechte communicatie tussen hem en z'n maat dan. Ik ga ook met Saachp mee.
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik weet niet hoevaak jij gta speelt, maar ik heb nog nooit een bericht gehad hoe hoog mijn bounty is. Tevens is het behoorlijk achterlijk dat je gebanned kunt worden door niet te communiceren met iemand. Het had net zo goed een vreemde kunnen zijn.

    Waar praten we over? Zijn we nou allemaal van die brave knulletjes die met plezier een pak slaag ontvangen? Kom op mensen. Een beetje eigen denken mag hier wel. Had het niveau hier toch wel iets hoger verwacht. :emo:

    Overigens, o wee als mensen hier hulie hulie gaan doen als ze zelf in de cheater pool belanden. (zullen we die pool trouwens renamen want het betreft niet echt cheaters meer).
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
  16. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    [​IMG]
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hahaha Stoempfel i lol'd.

    Vandaag nog even GTA gespeeld met 2 maten van mij en het blijft leuk om te doen. Maar heb het wel een beetje gezien. Het is nog leuk 1 keer per week n uurtje of 2 te doen maar verder houd het voor mij wel op. Helaas.
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Tijdens kerst ligt er sneeuw in Los Santos heb ik vernomen...

    Dat wil ik wel eens zien en even uittesten dezer dagen! :cool:
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    .. en toen kreeg ik en een stel vrienden ineens 300 miljoen op m'n rekening. Holy shit.
     
  20. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Jij ook al? Ik kreeg 99 miljoen door een bounty .. en ze hebben het me gegeven ..
    Ik heb al ticket bij R* . Wil niet gebant worden :)

    Sent From my ...
     

Deel Deze Pagina