Mijn controller is (eindelijk) verzonden!! Raar dat ze je daar twee/drie dagen langer op wacht terwijl je het tegelijkertijd besteld met je console.. Moet voor microsoft ook niet echt voordelig zijn met ups om alles apart te verzenden! Maar gelukkig komt hij
Nog steeds geen Xbox day one editie binnen. Kaufdatum: 30.11.2013 Op het werk door een Duitse collega in een chat gezeten. Maar blijkbaar zijn ze op. De support medewerker van Microsoft gaf me het advies om eerst een Xbox one te kopen. En vervolgens erna gaf ie een link van de day one editie om hun nog eens te bestellen. Ik legde vriendelijk uit dat ik de day one editie al had besteld en pats chat werd afgesloten. Baal er nu wel een beetje van. Misschien dan toch maar via amazon.de bestellen of via oostenrijk pff.
Daar zal ik ook niet veel vertrouwen in hebben. Die krijgen ook waarschijnlijk hun xboxen via Duitsland. Omdat die daar ook niet uit is.
Voor de mensen die nog m nog niet hebben: zag juist op www.saturn.de dat die direct leverbaar is daar. Wel alleen met Cod:Ghost Hoop dat ik iemand heb kunnen helpen daarmee
Kan iemand mij helpen ik wil games kopen met paypal via de amerikaanse marketplace ik heb het filmpje erbij gehouden die hier eerder gepost is. maar bij de laatste stap als ik de game wil kopen zegt ie Use a different way to pay we couldnt get authorization for this,
Sorry Hanneshamlap, weet je wat! ik maak een deal voor jou, om hier toch nog wat credits te verdienen! €399,- mag je er 1 hebben van me! moet je me wel heel snel PM'en! Kom ze echt aan de straatstenen niet kwijt zeg
Pff cod downloaden duurt ook een eeuwigheid hier, bijna een uur bezig en nog maar op 35 procent. als ik de xbox uitzet en morgen weer aan, dan ga tie gewoon werder neem ik aan?
Hop hop! Als het goed is wordt ie vrijdag bestelt door ons pap (zelf geen CC). amazon.de met fifa14 voor 530. Hoe laat kan ik de Xbox erna ongeveer verwachten? Kan niet meer wachten, ook nieuw schermpje halen en PC-set-up van maken.