Daar moet je ook heen rijden toch? En ook het feit dat niet alle races voor iedereen beschikbaar zijn.... 10x niks
Hoe bedoel je? Naar de garages rijden? Ja natuurlijk. Maar die zijn er genoeg zodat het geen 'drie kwartier' hoeft te duren en je auto zal niet kapot gaan. Van daar uit gewoon fast travellen lost al een groot deel van de ellende op. Maar de MP is niet veel soeps nee. Leuk idee, mindere uitwerking. Dit All Drive is leuk om je SP wereld wat op te fleuren, maar er had ook gewoon een aparte MP mode moeten zijn.
Hoe doe je fast travelen dan? Of moet je dat ook eerst unlocken, net als de andere game modi? Ik kon het niet vinden... Echt zeer omslachtig en onduidelijk als je gewoon effe een race wilt starten onder je friendslist. En nu waren we maar met 2 man.....hoe zou dat dan gaan met volle bak...
Dulle bedoelt dat je eerst naar de dichtstbijzijnde garage rijdt zodat je beide in de mapview terecht komt zonder gestoord te worden door politie. Nog veel te omslachtig imo. Deze zie ik mezelf niet snel weer in de mp spelen.
Yup, en in die mapview kun je iedere garage, iedere race en ieder event selecteren om precies naar die locatie te fast travellen. Met het gebruik van jullie geliefde headsets zou dat geen enkel probleem moeten zijn en zo omslachtig is het niet. Ik bedoel, zo ben ik gisteren in no-time naar MAD gegaan voor die achievement.
Killzone Shadow Fall SP en MP gratis te downloaden voor PS+ members. Er stond bij open weekend, geen idee of het gratis mp is maar gezien ik de SP aan het downloaden ben.. Het proberen iig waard!
Oh ja. Macht der gewoonte. Ja, was al aangekondigd voor de PS4 release dat er 28 december een open (MP) weekend zou zijn. Ik had gisteren al geprobeerd de SP te spelen, maar helaas. Dan ga eens levellen!
Tsja... volgende maand dus waarschijnlijk mij PS4 binnen. Maar welke game koop je erbij he... Dacht zelf aan killzone em demons souls op de psn,totdat ik hoorde dat die niet op psn is Dus ja wat moet ik nou kopen. 1 max 2 games. Dacht aan BF4 maar hoor dat dat nog best drama is zo nu en dan. Killzone is weel te cliché. Pfff.. lastig.
Yup, het is gewoon Mortal Kombat maar dan met een DC Comics jasje.... Vond zelf sommige combo's best moeilijk en verloor vrij snel mijn aandacht met deze game. Echter als je van een fighter game houdt met wat diepte en je vindt de DC Universe leuk, dan zou ik het proberen. Zo niet, laten staan ;-)