Goed vermaakt ja. Het zijn ook best goede games, ik zeg nergens dat ze slecht zijn, maar niet meer fenomenale games van het niveau Banjo-Kazooie, Banjo-Tooie, GoldenEye, etc. etc. etc. Star Fox Adventures was hun eerste OK game, en sindsdien zijn ze nooit meer op het oude niveau gekomen omdat gewoonweg iedereen de studio heeft verlaten.
Mooie bij gears (vooral deel 1) was dat die 'campers' juist keihard afgemaakt werden door een goed team. Later met die stopping power in assault rifles werd het wat lastiger om te run en gunnen, maar vergeleken met CoD is gears alleen maar rennen hoor Jaa Dat was echt een toffe gamemode. Vond het echt zonde dat het daarna niet meer in cod terug te vinden was.
Inderdaad. Man.. ik zou echt een moord doen voor zo'n zelfde conker mp gameplay dat was echt te awesome gewoon. Zoveel glitches en het was zo ongebalanseerd die classes. Haha
Gears werd anders wel op MLG niveau gespeeld. Ik persoonlijk vond de shoot outs geweldig in Gears. Sent from my iPhone using Tapatalk
Vond in GOW alleen de shotgun ook leuk. Bij de andere wapens vond ik het altijd zolang duren voordat je iemand neerging. Verder niet heel veel GOW 1 MP gespeeld. Vond de maps te klein en matches waren altijd snel voorbij.
De kleine maps maakte het juist zo vet. Werd naar elkaar toe gedreven. Geen camp gelul etc. Power weapon in het midden. Baas
Haha, nee hè... niet weer die Gears discussies! Gears 1 was gewoon een goede hardcore Gears en daar mag wel een next gen remake van komen, zonder fratsen!
Lekker uurtje terug dacht ik even battlefield 4 te spelen, ligt het Psn Netwerk plat. vorige week ook al, is dit de toekomst van Sony, terwijl de deze generatie wel moeten betalen voor online gamen. Ik wil gewoon Xbox live op een Playstation console. De One vind ik niks vanwege kinect troep (bv alleen automatisch kunnen inloggen icm kinect) en heb daarom deze console weggedaan. Misschien toch terug naar Xbox360
Je hoeft de kinect niet eens aan te sluiten om gebruik te kunnen maken van de console. (al is het wel zonde dat je er geen gebruik van maakt, maar niks moet)
Nou ja hij heeft een punt met dat het wel irritant is dat je niet automatisch inlogt op je account als je niet de Kinect recognition gebruikt. Maar ja om daar een console voor weg te doen is misschien een beetje overdreven want handmatig inloggen duurt 2 seconden.