hardware is volgens mij 1000. Die zelda is volgens mij 100 vanwege het een download is, normaal zijn games 250.
Weer iets nieuws, nouja nieuw is het niet want het is er al een keer geweest: Daar kan je volgens mij ook gewoon je vita games instoppen! Ben je wel een echte gangster met een vita in een mario/luigi tasje ^^
Ik denk niet dat je ooit een gangster zult zijn als je met zoiets rondloopt. En ik heb mijn Vita al lang in een Mario tasje. Wel wat minder lelijk dan deze.
Oeh welk mario tasje heb je dan? mn vita games zitten nu in een doosje die weer in de travelkitcase zit van de vita haha.
Kon zweren dat ik het al eerder had gepost. huh Simpel, effectief en het Mario gedeelte is subtiel genoeg dat je je niet hoeft te schamen als een ander het ziet.
Ow diee ja, ja die heb je al is gepost toen we het hadden over het welbekende blauwe lampje haha dat tasje die ik stuurde van mario zou mooi bij die van jou passen
Yep, heel tof...maar met die paar spellen die ze uitgeven duurt het wel erg lang om die 7000 te halen...
Ik kom zelf zo'n 1000 punten tekort om het ding te kopen. Had ik maar geen Game & Watch hardware + Game & Watch DS moeten kopen!
Ik 5000 Vooral ook omdat ik al m'n 3DS games uit de US moet halen, die sterren die daarbij zitten heb ik helemaal niks aan natuurlijk.