Hyrule Warriors _0_ Geen nieuwe Zelda U aankondiging voor de Nintendo Direct ofc, maar dat zal wel pas bij de E3 zijn.
Tranen sprongen in mn ogen van de enorm lelijke graphics. Nintendo's antwoord op de Next Gen consoles dit?
Zelfs Mario Kart 8 zag er lelijk uit, vergeet nou niet dat het enorm aan de streamkwaliteit kan liggen.
Hier kan je de video zien van Nintendo Direct: Zo slecht ziet het er grafisch ook weer niet uit, ik ben al blij dat Nintendo nu HD is.
Het ziet er niet heel slecht uit, hoor. Daarnaast is het gewoon een tussendoortje en zou het me niets verbazen als het nog een downloadable titel is ook. Mario Kart daarentegen ziet er toch echt heel strak uit, net als Smash.
Ziet er sowieso beter uit dan de screenshot die hier staat. En laat Dynasty Warriros nu net 1 van mijn favoriete series zijn Dit wordt trouwens denk ik de eerste Mario Kart die ik over ga slaan. Ziet er allemaal de futuristisch uit.
Mario Kart vind ik er net als Smash Bros grafisch echt heel vet uit zien. Die Hyrule Warriors ziet er een beetje Monster Hunter esque uit met lege omgevingen( wel veel vijanden) en lelijke textures en animaties.
Dit wordt waarschijnlijk weer een tussengame dat als techdemo voor de devs kan dienen. Zie Link's Crossbow Training, waar we daarna perfecte aim-controls kregen in Skyward Sword (voor zover dat mogelijk was met de Wiimote). Dit ga ik vast ook nog wel spelen, maar stel je voor jongens, dit soort veldslagen in de komende échte Zelda
Ziet er zeer interessant uit. Ik vond de dynasty warriors franchise altijd wel grappig, en met een combinatie van the legend of zelda kan er niet enorm veel fout gaan voor mij. En dat is nog een reden om een wii u te kopen... Het komt nu wel heel erg dichtbij onderhand :3
En trouwens meer Zelda nieuws, de 2e DLC van Sonic: Lost Worlds heeft een grote hint naar Zelda (bijvoorbeeld een triforce in de Sonic screenshot, en Iwata gebruikt de naam: "Link" wanneer hij een hint doet) die ook heel binnenkort uitkomt. Zou wel tof zijn om Sonic te zien in een Zelda wereld. :> Kijk bijvoorbeeld maar heel goed naar de screenshot:
Ik kijk heel goed In de GB versie van Zelda zat Yoshi er al in. Is wel leuk om wat meer 'gasten' in andere games tegen te komen
Mja, maar Nintendo cameos/references zitten in wel heel veel Zelda Games, Mario portrait in OOT. Je ziet bijvoorbeeld ook dat Talon en Ingo gebaseerd zijn op Mario en Luigi. In Japan was gister ook: "Hyrule Warriors" aangekondigd, maar daar heet de titel: Zelda: The Only One in plaats van Hyrule Warriors. Beetje een rare naam, imo.
Joepie ik ben blind, kan het niet vinden! Maar ik vind het wel tof hoe SEGA steeds meer van zulke dingen gaat doen, daar ben ik echt blij mee en het maakt de blue blur weer een beetje populairder. Alleen balen dat ze nooit DLC hebben released voor spellen zoals Sonic Generations, want de gameplay van Sonic Lost World is meer aan de meh kant dan aan de goede kant.
Oohh dat is wel heel dom van mij ^~^ De Yoshi level was inderdaad gister (gratis) uitgekomen. Zelda is nog een hint, maar zal waarschijnlijk niet lang duren (volgende Nintendo direct denk)
Hyrule Warriors komt vast en zeker uit volgend jaar en de kans dat de echte Zelda game dan ook nog komt is erg klein. Zou echt fucked zijn.