Voor de wifi only of de wifi + 3G variant gaan? Is er technisch iets anders aan de modellen behalve de 3G chip?
shiiit, 99 eckies.... Psplus dus heb al shitload free games voor de vita. Buy Heb hier geen tijd voor... Net ook al een 3ds gekocht
Heb de 3ds zelda editie net paar weken, is btw vet. Maar kom momenteel door alle drukte nergens aan toe
Sterk blijven grave ;-) ik blijf ook sterk hahahaha.... Over een paar maanden, als je hem alsnog wil, is er heus wel aan te komen... Anders ligt is straks bij je thuis stof te happen en voor wat? De hebberigheid? ;-)
Hebbuhhebbuhhebuuh!! what did I do... Naja, hoef tenminste geen games meer te halen, die heb ik al genoeg met ps plus, anders had ik het niet gedaan. Maar voor 99 euro een vita met 3G is toch wel associaal cheap, en ti's vet apparaat. Remote play Helemaal wanneer er een ps4 komt. Vorige week stukje Killzone gespeeld op vita van maat via ps4 was echt vet
Must.... Stay..... Strong..... Hahaha, net nog gekeken of het af te halen is in mijn woonplaats, maar helaas... Amersfoort, utrecht, hilversum is het meest dichtbij, maar geen zin om de auto in te stappen
Alleen afhaal.... Edit: cookie zei het al... Ach fok it, ik koop hem wel in 2013 ;-) Heb ik iets om naar uit te kijken.
Holy shit wat een mooie deal Het is dat ik het geld niet heb atm en ik nog genoeg te spelen heb, maar damn... Sowieso komt er in 2014 wel een Vita. Lijkt me echt een tof apparaatje en zijn zeker een aantal games die ik wil spelen!
Verrek, Heb ook helemaal geen kerstgevoel dit jaar.. Amper de stad ingeweest, pas sinds gisteren een kerstboom in de woonkamer en werken werken werken... Dan haal ik hem wel in het voorjaar...