Tja met deze temperaturen is er alleen tijd voor vita en persona (en tearaway en andere leuke spelletjes natuurlijk) bedoel 99 euro man, dat is 2 ps4 spellen, door + krijg je meer /salesrep Sent from my iPhone using Tapatalk
Slippen in je auto, neem de fiets! Iets meer dan 1 tank en je hebt al een vita! Dus niet gassen maar fietsen.... Ok, ok nu geef ik het op Sent from my iPhone using Tapatalk
Sorry jongens, het wordt hem niet ;-) Heb maar om mijn koopdrang te dimmen assassins creed 4 digitaal gekocht. Ga de Vita toch haast niet gebruiken. Ik game veel liever op mij 50" of 92" scherm.
Si, signori... 1,5 jaar terug een avondje vergeten op station, blijkbaar een avondje teveel... Sindsdien geen zin meer gehad om een fiets te kopen, als ik wil fietsen en dat komt zelden voor, dan pak ik mijn vriendins moederfiets. Heerlijk paars, met een kinderzitje voorop en plastic windscherm. Een mooie batavus fiets met allerlei toeters en bellen, dan voel ik me altijd zo gangsta... Ja man.
Net even een 16gig kaartje gehaald (32 is echt nergens meer te vinden...), NFS: MW en nog Gravity Rush, Oddworld: Stranger's Wrath, Soul Sacrifice, UNCHARTED: Golden Abyss en WipEout 2048 via PS+ voor nop. Ik ben er klaar voor
Vita al verzonden? Bij dixons te vaak gehad dat ze het annuleren. Dus bestel nog geem mem card, straks zit ik met een mem card zonder vita. Wat heb je voor 32gb betaald? Zie die 16gb voor 30 euro.
Lees mijn zin nog eens En de Vita was gisteravond al verzonden dus hij kan elk moment binnenkomen. 16 gig was inderdaad 30 euro. NFS: MW voor 17 gehaald bij de Bart Smit.
Haha my bad, leest ook kut op phone Das wel nice. Nog steeds geen verzendbevestiging, dus wacht nog wel even af.
Ik heb alles spotgoedkoop te nu toe (op het kaartje na) dus ik ga echt geen 30 euro dokken voor een spel Ik wacht gewoon op het moment dat iemand hem beu is en hem aanbiedt in mijn thread
Opmerkelijk dat niemand nog Persona 4 heeft genoemd. Moet dus nu maar eens kijken wat er nou zo leuk is aan zo'n weirde game...